3.34

..du allmektige, altså.. Ser ut til at siden jeg fikk den såkalte komasøvnen min forleden natt, var jeg kun berettiga til lyn-søvn i natt. Våkna 3.34 – og ikke søtten at jeg har klart å få sove etterpå. Så til slutt ble jeg skittlei og bikka meg ut av senga, satte på kaffen og her sitter jeg da to timer etterpå og koper ut i tåkeheimen.

Egentlig er det like greit, for jeg føler meg jo våken og uthvilt – så da er det jo bare tull å ligge og rulle bare fordi tallene viser grytidlig mårra.. sant?

I går fikk vi gjort mye på camper´n, og som vanlig ble det temmelig langt utpå ettermiddagskvelden før vi ga oss. Da jeg kjørte derifra fikk jeg så sykt lyst på stekte fiskekaker på brødskive.. så jeg måtte stoppe på en butikk og finne meg en billigvariant som fikk bli med meg hjem.. og duuuh så godt det var, med iskald melk til.

Men dessverre skjedde det som vanligvis skjer når jeg prøver å spise varm mat – og særlig når jeg er sliten i tillegg. Det sa stopp etter ei halv skive.. Klarte å lure i meg ei halv skive til i løpet av kvelden, men de to andre har jeg pakka bort.. de skal bli lunsj i dag, hehe.

Ellers trur jeg at jeg må prøve å ta det litt med ro i dag, for jeg våkna opp med antydning til betennelse i eine låret (av alle ting), så jeg skal prøve å ta ut duracell-batteriene. Men så er det sånn at i dag går flyttelasset bort til øya på lagring, og jeg kan jo liksom ikke bare stå å se på at de folkene som kommer for å hjelpe meg, skal gjøre jobben aleine.. Det er ikke mye som skal av sted.. kun de få møblene jeg har, noen få esker med kopper og kar, litt julepynt og litt klær, men likevel.. Jeg er sabla flink til å kvitte meg med ting, skjønner dere.. og sjøl om det etter “normal” standard er veldig lite jeg eier – har jeg klart å kvitte meg med en masse i denne runden også.

Men nå er det frokosttid her.. og så skal jeg bare småpuske litt rundt om kring her til flyttehjelpa kommer klokka 10.
Som dere nok har merka, så er det veldig lite aktivitet fra meg her inne om dagene, men sånn må det bare bli mens bygginga står på. Derfor veit jeg ikke hvordan det blir med innlegg videre i dag – men får jeg tid, tenkte jeg å få lagt ut i allefall ei ny oppdatering på camper´n.. og så tar jeg det derifra 😊

Ha en riktig nydeligvakker søndag da, alle dåkker flotte folkan der ute.

12 kommentarer
    1. God morgen!
      Det var jammen i tidligste laget klokka 3.34!….. Kanskje du må ta deg en powernap etter hvert ut på dagen. Å være Duracell hele tiden er ikke helt enkelt… plutselig sier det phuff og lufta går ut og batteria får ikke ladet seg…
      Take care!

      1. Ja jeg skulle gjerne sovet litt lenger.. men når verken kropp eller hau vil, nytter det jo ikke. Og en powernap skal det nok godt gjøres om jeg får tid til – vennegjengen som skal hjelpe meg med flyttelasset kommer jo klokka 10 – og da tar det mange, mange timer før vi kommer oss til huset på øya der tingene skal stå.. og så hjem igjen. Så jeg satser heller på tidlig kveld og ei god natt til natta 🥰 Takker så mye for omtanken.

    2. Hei på deg i tåka. For noen herlige fiskekaker. Du fristet meg. Jammen har du stått på. Jeg skal rydde vekk en del selv her i huset, men jeg er alt for treg kjenner jeg. Men det må til. Du kan jo ikke ha meg deg så mye i den bilen, så det er lurt å rydde før du flytter inn der. Ha en vakker søndag.

    3. du er tidlig oppe ja ,men bor en alene er det jo ikke noe problem :=) men klart det er godt om en får sove hele natten i sengen også :=) fiskekakeer på brødskiva vokste jeg opp med ,det var lørdagsmiddag hos oss :=) liker det godt og rett som det er har vi det når vi er på bobiltur

      1. Det er så sant, ja.. går jo ikke ut over noen andre enn meg sjøl når jeg står tidlig opp. Men joda, hadde vært kjekt å få sove hele natta, da.
        Er nok hjemmefra jeg har det jeg også, for der ble det ofte servert fiskekake på brødskiva 😊 Godt er det sannelig, ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg