2020 – SÅ LANGT

Hei og hoppsann, folkens.. Ikke få sjokk, nå da..men her kommer sannelig et lite innlegg fra meg..etter 9 måneder med å være fraværende…hmmm..det er jo jaggu et heilt svangerskap – så kanskje det er på tide at noe nytt blir født nå, hehe =)

Vel – beklager så mye for den lange pausen – har ikke vært meninga å ignorere dere som har vært faste lesere, men det har vært så utrulig mye i livet mitt, at jeg har ikke hatt tid eller overskudd til bloggen.

Grovt sett, så har det vært fokus på den nye kjæresten, jobb og kurs (har tatt passeringtest for å kunne dele ut medisiner på jobb) ..og noen få (dessverre AAALT for få) båtturer, fotturer og roadtrips. Oh jah…og så har æ fått mæ ny biiiiil..den sølvfarga Navaraen som er ned på et par bilda her <3

Jeg kan ikke garantere at jeg tar opp blogginga for fullt igjen, men for å starte et sted, blir dette en bilde-kavalkade over året så langt..

Så koz dere med bildene..og så krysser jeg fingrer og tær for at den store inspirasjonen kommer og biter meg en viss plass, så jeg kommer igang med blogginga igjen 😊

Tudeluuu for now❤️

Tjeldøya.


Ikke langt unna Bogen i Ofoten.

Utsikt fra Veggfjellet mot bl.a Narvik (til venstre).

Buster – mor sin gamle traver, vente trofast i Austerfjorden.

Utsikt mot  Rolla, fra en eller anna plass når man kjøre fra Tovik mot det som heter…Fornes..eeeh..trur æ..

Andøya.

Risvær brygger i Lofoten.. (yeppz, hit kommer man kun med båt)

Utsikt mot Rombaksbrua, langs “gammelveien” til Narvik.

..ute på bøljane blå..

Andørja..fiiiiine øya mi.

Utsikt mot Senja fra Andørja.

Pausestopp på vakre Kvænangsfjellet, på tur til Alta for å hente nybilen.

Mor & samegutten på første aleinatur til Lofoten.

Og så var vi plutselig oppe i mitt elskede Finnmark igjen, på nydelige Ifjordfjellet.

Og på tur til Berlevåg..den vakreste strekninga æ har sett til nå.

Overnatting på..eeeh..Kongsfjordfjellet?? I alle fall et sted mellom Berlevåg og Båtsfjord..

..på tur nedover igjen til Troms..(er IKKJE flink til å legge merke til navn..og JA, jeg skiller bevisst mellom Troms og Finnmark, fordi jeg er totalt imot sammenslåinga..

På tur opp mot Korsdalen i Harstad.

Korsdalsvatnet.

Huska nu farsken ikkje kor detta er..Grønnkollvarden..eller nåkka sånt..i alle fall på tur mellom Korsdalen og Folkeparken i Harstad.

Tjeldsundet sett fra Hårberget (399 moh) ved Sandtorg i Harstad kommune.

På tur fra Fiskefjorden mellom Lødingen og Kongsvika, opp mot Taraldsviktinden (777moh)

Nydelig utsikt fra toppen – selv med tåke..

 

Joda – LITT har jeg jo fått sett, da =D

 

 

8 kommentarer
    1. Heisann!! Masse flotte bilder 🥰 Er på vei til Harstad. Vi hadde håpet å gå oss noen turer der oppe, Elgen var et mål. Men ser ut til at det bare skal bøtte ned fremover. Uansett, kanskje vi sees plutselig – og kos deg masse med kjæreste, jobb, natur og bilder etc. Klem fra meg 😘

      1. Takk for det, du😊 Ja dessverre er det meldt bærre drittvær her no, men æ håpe dåkker får en trivelig tur hit likevel 👍Og hadde vi plutselig spronge på hverandre, så hadde det vært kjæmpekoz..utrulig lenge sida sist.. Klemmerz 💕

    2. Så koselig å “høre” fra deg, Helene! Jammen har det skjedde rundt deg, så braaaaa😘mange flotte bilder, og da lengter jeg automatisk nordover! Har skjedde rundt meg også….. kanskje har du lest bloggen min innimellom? Iallfall er jwg aleine igjen, og det er heeelt greit! Tenker mye på deg! Mange gode klemmer 😘❤

      1. Ja her har det gått unna i bakkan, for å si det sånn, hehe 😂 Skal innrømme at jeg ikke har vært SÅ ofte inne og lest hos noen av dere fra blogg-blokka, så jeg har dessverre ikke fått med meg endringene i statusen din. Men bra du har det bra❤️ Og jeg tenker ofte på deg også, bare så det er sagt😊 Stor klemz i retur 🥰

    3. Så plutselig bloggen din i går! Og der var du….Flotte bilder og håper du får litt gnist til blogginga igjen. For skrive kan du jo! Og bildene dine er unike…God klem herfra Fredrikstad 🙂

    4. Hei på deg!
      Koselig med innlegg fra deg 😊 så Koselig å høre at du har det bra!

      Herlige bilder!

      Ønsker deg en flott søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg