2015 – ble bare tull!!! HURRA FOR 2016

Jada – regner med du skjønte at dette er enda et innlegg som er lagt over fra gammelbloggen, og er havna inn under kategorien GAMMELT NYTT her.. og er dette din første tur innom her, så..eeeh..er da dette et av flere innlegg fra den gamle bloggen min, som jeg holder på å flytte over til denne..

En god del bilder her, da.. bare sånn at dere veit det 😉

2015 – BLE BARE TULL!!! HURRA FOR 2016

..yepp..det er liv i Trolltufsa enda..har så mange ganger prøvd å klappe tak i nakken på leg sjøl for å begynne å blogge igjen – meeen nei..!!..har vært så utrulig mye som har skjedd i livet mitt dette året – så energien har rett og slett ikke strukket til…og det enda jeg har tittelen “turbotøtta” hengende over meg, hehe 😉

Vel..først ei kjapp oppsummering av året – holdt mæ i nord pga. familiesaker som måtte ordnes, og bodde i Harstad i campingvogna frem til i begynnelsen av mai, da jeg kjørte opp til Tromsø og bodde nesten 2 uker i bilen mens jeg gikk på kurs..så – i midten av mai kjørte jeg ned til Finnskogan og søstra mi – men ..knappe uka etter måtte vi begge sette nesa nordover grunnet flere familiesaker. Planen deretter var å rydde og selge huset etter moren vår, som var flyttet på sykehjem – men skjebnen går sine egene veier – og det endte opp med at jeg flytta inn i huset i stedet – med det for øyet å bli der 1 år til å begynne med..altså frem til sommeren 2016..så her sitter jeg da..med 2 kullsvarte pusekatter og en hund jeg av og til har på lån..
Er jo uføretrygdet i utgangspunktet, men nekter å la det dominere livet mitt – så jeg prøver å jobbe når jeg kan – og har fått mulighet til å jobbe som assistent/tilkallingsvikar på sykehjemmet her i kommunen..noe jeg trives godt med..men ellers prøver jeg å være mye ute..har laget meg et eget rituale om morgenen, der jeg først forer dyrene..og ordner til meg selv mens de spiser, og så marsjerer vi på rekke & rad ut på verandaen, der jeg spiser min frokost – uansett vær…veeeldig deilig..ok – av og til veeeeldig kaldt – men fortsatt veeeldig deilig..

Nå er vi i altså kommet til veis ende i dette året – og jeg har hatt mange, flotte turer – selv om jeg ikke har blogget om dem..i det nyet året SKAL jeg bli flinkere til å være aktiv..om det blir noe fra alle turene, kan jeg ikke love, men mer enn det ble i 2015..

Så her følger en liten bilde-serie av turåret mitt..blir ikke å kommentere noen av dem, for jeg husker ikke hvor alle bildene er tatt – ellers får dere bare nyte synene – og så “sees” vi i 2016..

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

(noen av bildene har dårligere kvalitet enn de andre, fordi de er tatt med et elendig mobil-kamera..og noen er lagra ekstremt små i forhold til de andre – ane ikkje koffer æ gjorde det, da..)

That´s all, folks 😊
4 kommentarer
    1. Fint med et lite tilbakeblikk på det som har vært. 🙂
      Nydelige bilder!
      Ha en fortsatt fin kveld i nord! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg