SKIKKELIG MEGA-AVSLUTNING

..yeppz..kan ikke si annet enn at jeg fikk ei fantastisk avslutning på årets første søndag i advent. Jeg la merke til at det begynte å klarne opp litt på himmelen i går kveld..så jeg slukka stort sett alt av lys i huset og benkra meg på verandaen – godt innbailla i fjellduken og med en stor kopp te på slep..og så venta jeg..

Og jeg trengte ikke vente lenge, før “ho Aurora” begynte å danse for meg på himmelhvelvingen..sukk!!..e d å vente at æ dro heim til nord-Norge igjen? <3

Har jo bare mobilen å fotografere med nå, så jeg er faktisk ganske fornøyd med resultatet.

 

 

 

De samme bildene er også på Instagram..bare at der er de beskjært litt =)

Ha en flottersfin mandag da, folkens..her skal jeg prøve å få gjort noe fornuftig til gangs 😉

 

#nordlys #nordlysbilder #auroraborealis #naturfenomen #vakkernatur #vakkertsyn #nordnorge 

18 kommentarer

Siste innlegg