ENDELIG LITT SOL

Yesssss..i dag har det faktisk ikke snødd mer enn noen få korn her – og de kom i mårres. Rakk å sitte ute med frokosten min før det kom ei lita eling, og det var vanvittig deilig..og etter at jeg hadde vært på trening og kom hjem, var det så strålende sol og varmt, at jeg tusla meg en tur ned i fjæra og kosa meg litt.

Har jo grynna litt opp og ned her – så stien jeg har laga meg ned fra hytta er holdt ved like..og det var ikke stort mer enn 10 cm med snø som lå over de siste sporene mine.

 

Fant meg en fin stein uten snø, og planta bakenden min godt ned der – og bar nøøøøøt utsikten, varmen og roa <3

 

 

 

Med andre ord – jeg har hatt en super dag i dag..og håper inderlig at det nå blir litt flere av den sorten fremover 😉

Håper dagen din har vært bra – og ønsker deg en forsatt god påske =D

 

#tur #fjæra #fjæratur #hav #fjell #utsikt #nyte #godtvær #grynne #snø #sol #solskinn

12 kommentarer
    1. Selv om det er masse snø der så ser det ut som du koser deg ja 🙂 Her er det også frossen-fisk-kaldt MEN flott vær 🙂 Deilig sol <3

    2. frodith: Åh ja..høy kosefaktor 😉 =) Så bra at du har sol og fint vær hos deg – gjør liksom alt så mye lysere og lettere da =D Klemz<3

    3. Fine bilder av sjø. fjære og fjell! “Eling” og “grynne” var nye uttrykk for meg. Eling betyr kanskje da et lite snøfall og “Grynne” er å rusle på “Nordnorsk”? 😉

    4. karidansen: Tusen takk for det =) ..hehe..vel..eling er nok et snøfall..eller regnskur..men grynne, det er når man går i snø som man synker ned i..altså på steder det det ikke er brøytet vei..som bakker, jorder o.l 😉

    5. fruensvilje.blogg .no: Ja ingen ting er vel så godt som solskinn..særlig etter lange perioder med grått..og den snøen – joda..mye jobb som gjenstår før den er borte – men likevel så er det ikke SÅ ille, tatt i betraktning hvordan mars og april kan se ut her oppe 😉 =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg