FINE GÅRSDAGEN

Må bare få si at i går ble vel en av de fineste dagene jeg har hatt på lang tid.
Kan ikke helt sette ord på nøyaktig hva som gjorde den så mye bedre enn andre – men hele dagen ble fylt med positive ting, fra frokosten ute i nydelig, klart vær og småjobbinga mi med litt hobbyprosjekter – til et utrulig koselig kaffebesøk og en trivelig tur for å strekke på beina i går kveld før jeg køya.

Og tenk – på den turen klarte jeg faktisk å huske på å ta litt bilder..yepp..perfekt, hehe =P

Det er jo mørkt ute enda om kveldene her – så kvaliteten blir jo deretter..men bedre enn ingen ting, tenker nå jeg 😉

 

Her begynner jeg så smått å nærme meg hjemme igjen..og vi kan skimte ferga som ligger ved kai.

 

Rett der fremme er fergeleiet – og til venstre for skiltene og baklysa på bilen, starter bakken opp mot der jeg bor.

 

 

Og yepp..der ligger “gammel-sjarken” og venter på å sluke de siste bilistene før han tøffer seg over fjorden på kveldens siste tur =)

 

Det jo ikke rare bakken jeg må forserer for å komme opp og bort til der parkeringa mi er..heldigvis, må jeg nesten si – for jeg må jo tilsvarende høydemeter NED igjen for å komme til hytta..og den bakken er absolutt ikke så lang og slak som bilveien fra fergeleiet og opp, hehe =D

Og vips – da er jeg straks hjemme igjen – bare bakken ned igjen..og som dere ser – kongen står trofast og venter på bedre dager, i godt selskap med en trivelig traktor 😉

Ha en flottersfin tirsdag da, alle sammen =D

 

#tur #kveldstur #mørkt #ferge #fergeleie #hjemme

12 kommentarer
    1. HeidiElise: Visst er det koselig..selv om jeg ikke er så veldig begeistra for snø, er det kjekt at den er å lyser litt opp, ja =) Takk for omtanken <3

    2. Margrethe: Ja ikke sant? Skikkelig balsam for sjela =) Og joda – kveldsturer i mørket er veldig koselig..men nå begynner jeg seriøst å savne den lyse årstida vår her oppe, hehe =D Klemme-klemz <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg