OJSANN..

..ja det er visst ikke annet å si enn OJSANN her. Innså jo plutselig at det er ei halv evighet siden sist jeg var innom å blogga litt. 
Etter at søstersen flytta for snart ei uke siden, har jeg liksom bare surra for meg sjøl her..har skrevet litt, malt litt, lest litt..og drukket mer kaffe enn det som kanskje er lurt, hehe. Har også vært innom å gløtta på en og annen blogg (uten å kommentere) – men ellers har jeg bare rett og slett falt heeeelt av lasset når det gjelder det meste..og sånn egentlig trur jeg at jeg har trengt det, for det er enda en god del ting som jeg trenger å tenke gjennom og finne ut av..

Men nå fant jeg ut at jeg skulle i alle fall stikke innom og gi et lite livstegn fra meg =)

Dere som følger meg, husker kanskje at jeg ble litt plaga med både det ene og det andre her for ei tid tilbake..?..med alt fra jern- og vitamin-D mangel til at det ble litt betent i det ene operasjonssåret mitt, etter at jeg reiv det litt opp?
Vel – det ser ut til at det meste ordner seg for snille piker, hehe 😉
Jeg ga jo opp den fikse idéen min om å få orden på vitaminmangelen kun ved hjelp av mat, og heller spille på lag og begynne med tilskudd – og seriøst, så føler jeg meg faktisk mye bedre allerede. Har ikke vært å tatt nye prøver enda – men en liten pekepinne er vel at jeg holder ikke lengre på å sovne klokka 8 om kveldene, hehe =P

Og hva betennelsen angår, er den også mye bedre. Hullet jeg rev opp, er ikke helt sammengrodd enda, men det kommer ikke noe betent gørr ut der mer – kun litt klar væske av og til..så yeeeey.. =D

Hvordan det blir med blogginga mi videre, vet jeg ærlig talt ikke.
Det vil si – jeg BLIR å fortsette bloggen, men kjenner på det at jeg er ikke helt enig med meg selv om nøyaktig HVA jeg vil med den..men det kommer 😉

Da ønsker jeg dere alle sammen en nydelig kveld videre. Her er det blitt kaldere igjen, etter et par dager med mildvær – og nå er det atter en fantastisk himmel å skue her ute..både til frokosten – og nå når det begynner å li mot kvelden igjen =D

 

 

 

20 kommentarer
    1. Veldig godt å se deg igjen 🙂 Du kan surre litt videre OG blogge vet du 😀 VELDIG lurt…Begge deler -ja takk 😀 Godt å se deg hvert fall,og høre at du har det greit 🙂 Klem <3

    2. frodith: Tusen takk for det..godt å bli sett, også =D Og joda, du har jo rett i det..kan jo faktisk gjøre begge deler..æ meine – æ kan nu vel sånn dærre multitasking 😉 Klemz <3

    3. Malt og lest hørtes jo hyggelig..men for mye kaffe er ikke bra..men litt må man ha da :)) Fint det virker som både sår og mangler er på bedring..
      Alltid hyggelig å se innlegg fra deg ..og flotte bilder (ser jo litt på andre medier da )…nydelig med natur i blåtoner :)) Klem <3

    4. Koselig å se deg igjen her. Hyggelig å høre at det kommer seg med både det ene og andre….surr litt videre. Tror det treng noen ganger jeg….ikke være på hele tida. Klemz….hvor hen i Fredrikstad har din søster flyttet?

    5. Så koselig å se deg igjen..og høre at det går rimelig bra…Flotte bilder, og godt å høre at du blir her…er jo bare å ta en pause når man føler for det….Vi faste er jo her når du er klar uansett…Har gledet meg til å se bilder fra den flotte utsikten din fremover…rett fra stuevinduet….så, kos deg og surr videre, og titt innom her engang i blant da vell…ha en god kveld!

    6. Håper alt går seg til for deg etterhvert. Har savnet deg noen dager nå, så det var godt å se deg titte innom. <3
      Jeg tenker at bloggen min ikke behøver å ha det store budskapet jeg. Først hadde jeg en ambisjon om å komme med gjevnlige innlegg om ting i samfunnet som engasjerer meg. Det har jeg sjelden overskudd til. Så så lenge jeg koser meg og det finnes noen som later til å synes det er hyggelig å komme innom, får det holde for tiden.
      Ha en fin kveld i det vakre landskapet ditt! Klemmmmm :)))

    7. Godt å lese at det går bedre. Og koselig med et livstegn fra deg igjen. Vakker natur der du bor. Nyt den og ta den tiden du trenger til både det ene og det andre.
      Gjør det samme selv jeg 😉
      Ønsker deg en fin kveld! Klem <3

    8. annebe: Joda – hyggelig nok, det..men dessverre litt for mye av koffeinet, ja.. =) Du skal ha takk for det. Og koselig at du følger meg ellers også =D Klemz <3

    9. solliv: Takker så mye for det =) Ja nå går det heldigvis fremover =) Og yepp, blir nok garantert å surre ei stund til jeg, ja..er godt det, hehe =D Hun er flytta til St.Hansfjellet =D

    10. Toini: Takk – så koselig å være savna, da =D Ja de pausene er tydeligvis mer gull verdt for meg enn jeg var klar over – men godt å vite at dere er her uansett, da =D Takk for det, og en riktig god kveld videre til deg også =D

    11. Ei_heks: Jo takk..ser ut til at ting går seg sakte men sikkert til her – men – TTT = Ting Tar Tid..sånn er det bare 😉 Er så smått begynt å tenke i de banene der jeg også, når det kommer til dette med bloggen..å skrive om litt av ditt og litt av datt – og kanskje egentlig bygge veien mens jeg går – siden den opprinnelige plantegninga ble alt for “umulig” å gjennomføre =D Takk så mye for det, og en fin kveld videre til deg. Klemz <3

    12. HeidiElise: Takk så mye for det =) Ja naturen her er helt fantastisk – slutter aldri å bli imponert over bl.a lyset her nord =) Så jotakk – jeg nyter – og tar tida til hjelp..og godt å vite at vi er flere om det =D Takk for det, og en fortsatt fin kveld til deg. Klemz <3

    13. Margrethe: Tusen takk for det =) Og yepp..nå går det heldigvis rette veien – om enn i sakte kino til tider, hehe 😉 Klemme-klemz <3

    14. Så glad for å høre at tingene på helsefronten begynner å bli bedre. Det er jammen bra det finnes tilskudd man kan ta. Lettvint løsning kanskje, men så lenge den virker, og man får det bedre, så er det vel ikke noe som er bedre enn det 🙂
      Flotte bilder da, misunner deg terrasselivet <3
      Du får ta alle de bloggpausene du trenger og har lyst på. Alltid kjekt å se deg når du er tilbake 🙂

    15. solliv: Yepp..har skjønt det sånn på henne at det er midt i smørøyet, liksom =) Det virker veldig koselig der, så jeg tror nok hun blir å trives, ja. Og annerledes? ..tja – det kan vel være positivt det, vil jeg tru 😉

    16. Eva: Takk for det – godt å vite at man er savna, og jeg setter utrulig stor pris på dere her inne =) Ja det er sant – tilskudd er kjekt – selv om jeg hadde håpet å klare det uten – men det viktigste er tross alt at helsa tar seg opp, da =) Takk for det – ja det er herlige dager nå når jeg kan kose meg på verandaen uten at jeg snør ned, hehe =D Ha en flott kveld videre =D

    17. Så bra at det ordner seg 🙂
      Jeg tar tilskudd hver dag jeg. C-vitaminer, omega3-kapsler og mineraler…………….. jeg føler det hjelper. Jeg klarer det nok ikke bare med mat…. det er jeg ikke flink til, så da hiver jeg innpå litt hver dag. Har blitt en del av hverdagen 😀
      Nydelige bilder fra nord! Og bra du vil fortsette å blogge 🙂 Vil gjerne se og høre fra dine trakter
      og hvordan du har det der du er 🙂
      Ønsker deg en god dag!

    18. Etdiktomdagen: Ja det har jo (endelig) gått opp for meg at tilskudd faktisk kan være veldig fornuftig når man ikke klarer å få i seg det man skal i løpet av dagen =) Tusen takk for det =) ..og joda bloggen kommer til å bestå – med bilder og hele pakka 😉 En riktig god dag til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg