NY DAG – NY UKA

..og jeg er veldig spent på hva både dagen og uka vil bringe =)

Ikke det at jeg har noe på gang som gir de helt store forventningene – men jeg har lært meg at ting veldig sjeldent blir akkurat sånn som man tror..og da er det jo fritt fram for å være nysgjerrig og glede seg til positive ting som kan komme =)

I dag sto jeg opp til et nydelig vær her oppe, og det var så vakkert når sola lå å “lurte” bak fjellene..
(dette bildet er merket, fordi det er dagens instagram-bilde – for de som ikke følger meg der 😉

 

Dessverre er sol enda litt for lavt til at jeg får den inn gjennom vinduet så tidlig som det jeg var oppe i dag.
Men jeg kosa meg kjempemasse likevel, og nøt frokosten til fulle <3
..og seeee..en liten time senere..yepp..der var mårrasola på plass, hehe =D

 

 

Litt senere i dag tar jeg kongen med meg og kjører en tur til øya og søstersen. Det er ikke mange dagene før hun, gubben og de to yngste hennes (17 & 18 år) flytter sørover, og da kan det bli lenge til jeg ser henne neste gang. Så planen er å være der i allefall til i mårra, og kose meg litt sammen med dem <3

Så da får dere ha en riktig så flott dag alle sammen – og ei super, ny uke..jeg tør fremdeles ikke love at jeg blir så veldig flink med aktivitetsnivået her inne – men jeg forsvinner i alle fall ikke helt, da 😉

 

#hverdagsblogg #mårra #utsikt #mårrautsikt #soloppgang #mårrasol

13 kommentarer

Siste innlegg