FØRSTE BÅLKOS

Heisann folkens, da kommer det et lite livstegn fra meg igjen. Har rett og slett ikke orka å vært innom her det siste døgnet, for i går var jeg hovedsaklig hjemme hos meg selv og fikk ordna litt småtteri. Dvs det var nå mest sånn at jeg pekte og venninna mi jobba da, hehe 😉 Og om kvelden var jeg i bursdag og feira ei venninne som ble 50 år =D

Og i dag har jeg og go’venninna mi jobba litt mer hos meg, så nå begynner ting å gå seg til her. Men så kom eine dattera hennes (som også er tantebarnet mitt) og samboeren hennes bortover, med det for øye å være litt ute. Så da rigga vi oss til ned i fjæra hos meg, og tente bål og kosa oss masse-masse =D

 

Første av (garantert) mange bål i fjæra “mi” <3

 

 

Det var sykt godt å være litt ute igjen, og jeg kjenner at jeg gleder meg kjempemasse til jeg kan begynne å fungere normalt igjen.

Ha en flottersfin søndag videre folkens..jeg stikker nå innom sånn dann og vann 😉

 

#ute #kos #tur #bålkos #venner #fjæra #kvalitetstid

30 kommentarer

Siste innlegg