STÅ-PÅ-DAGEN

..ja må nesten bare kalle dagen i dag for det..for jeg starta i mårres med å dra på trening rett etter frokost. Jeg virkelig storkoser meg når jeg er å trener, og må innrømme at jeg gruer meg litt til jeg har hatt operasjonen i armene neste uke. Har liksom akkurat begynt å vekke kroppen til live igjen – og så må jeg dabbe av på nytt. MEN!! Det er jo heldigvis bare for noen uker, da =)

Liker all type trening, så i dag tok jeg både styrke og testa kondisen på tredemølla, ved å først jogge litt, deretter løpe 5 intervaller på 40 sekunder i høyt tempo og stigning, etterfulgt av 20 sekunder pause..(peeeees!)

 

Deretter dro jeg rett bortover til nabokommunen og fikk faktisk gjort unna 6 av de 10 timene jeg skal jobbe denne måneden..og i mårra drar jeg tilbake og tar de siste 4, så jeg får det unnagjort før operasjonen.

Så det har vært litt av en stå-på-dag her..derfor har jeg bare sløva siden jeg kom “hjem”, og sitter nå å koser meg med litt mango, cottage cheese og sukkerfritt bringebærsyltetøy..nammmmm <3

 

Ha en flottersfin kveld videre da, folkens – skal lese litt blogger nå – og prøøøøøve å komme gjennom i allefall én fra hver, hehe =D

 

#blogg #hverdagsblogg #trening #styrke #kondisjon #intervaller #treningssenter #jobb #arbeidsdag #mat #kosemat #sunnmat 

19 kommentarer
    1. Så deilig for deg og få trent litt..og du kan jo gå på tredemølla..etter oprasjonen også..og ta ben øvelser..ihvertfall etterhvert…tar nok litt tid før du kan trene armene ja…men blir sikkert godt å få bort noe av det løse…Du må ha en god kveld!

    2. Toini: Jada, det er sant – kan jo bruke føttene selv om jeg er operert..så jeg finner vel på noe 😉 Og JAAA..det skal bli SÅ deilig =D Takk for det, og en god kveld til deg også =D

    3. WOW Så flink du må ha vært!
      Er det noe du må betale selv? Jeg prøver å kvitte meg med litt overskudd av kilo jeg også og har noen tanker om hvordan det vil se ut om jeg ikke strammer opp litt.

    4. Ei_heks: Takk for det..jeg er faktisk ganske stolt over meg selv..pr.i dag har jeg gått ned nesten 93 kg, siden jeg fikk en gastric bypass i 2011. Får det gratis, heldigvis..og har til nå fått tatt bryst og mage..så da gjenstår kun låra når denna runden er over 🙂 Anbefaler deg å søke om å få det (via legen) 🙂

    5. Må klare å gå ned først. Det er en utfordring når man sliter med kronsik utmattelse mm. Hadde kommet et stykke på vei, så ble jeg syk. Det var jeg i grunnen det meste av 2017, så jeg gikk opp alt igjen. Nå er jeg igang med runde to. Før eller siden lykkes jeg. 😀
      Men jeg skal ikke ned så mye som du har klart! Du er superflink!

    6. Ei_heks: Ja skjønner godt at du må kjempe ekstra hardt når det blir sånn..for det er jaggu ikke enkelt i utgangspunktet. Men som du sier, før eller siden lykkes du..og jeg krysser fingre og tær for at du får det til denne runden =D Takk for det <3

    7. fruensvilje.blogg .no: Jotakk..er rimelig fornøyd med gårsdagen..men i dag blir det ikke SÅ aktivt..kun 4 timer jobb 😉 Takk for det, og en fin dag til deg også =)

    8. Etdiktomdagen: Heisann der..og takk for det 🙂 Jeg skal fjerne overskudds-huden på armene, etter at jeg har gått så sinnsykt ned i vekt..så litt stor er den, men ikke all verden 😉 Takk-takk, og det samme til deg =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg