RYDDESJAU

..bare innom en her en liiiiten tur, for å hilse på – og ønske alle en flottersfin ettermiddag og kveld..ja for det ble jammen langt på dag i dag, både før jeg sto opp, og før jeg fikk surra meg til å gjøre noe =)

Men dagen i dag har da gått til å rydde litt..både få rydda på plass de få juletingene jeg har hatt fremme i år – og ikke minst – fått rydda opp i bilen. Stakkars kongen holdt på å drukne i verktøy og turutstyr som lå slengt hulter til bulter bak setene, hehe =D

Har ikke tatt et eneste bilde av ryddinga under veis – men slenger med et som jeg tok ute på trappa vår, før søstersen begynner å demontere jula ellers i hus & i hage 😉

 

Stor klemz fra nord =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hilsen #rydder #ryddesjau #utmedjula

18 kommentarer
    1. godt å få rydda litt,og det er kanskje ikke dei bilda en har mest lyst til å vise frem :=) jeg har planer om å ha julen til 13 dag jul som er på lørdag,koser meg veldig i julepynta hjem jeg

    2. Ei_heks: Hehe..tidligere, da jeg hadde eget hus (og de gangene jeg har bodd i leilighet), beholdt jeg også jula så lenge som mulig..men blir liksom ikke heeelt det samme når jeg bor kun på ett rom 😉 =)

    3. fruensvilje.blogg .no: Ja godt var det – hehe – og du har nå rett i det..ikke det man helst vil dele, nei 😉 Hadde jeg bodd annerledes – og hatt mitt eget, skulle jula fått vært til ca.13 dag jul hos meg også..har liksom vært vanlig ellers, det..men ikke nå, når jeg har kun det ene rommet =)

    4. Ser helt klart den ja. Håper du får en god bosituasjon igjen snart. Grunnleggende viktig, selv om det ikke alltid lar seg gjøre. 🙂

    5. Jeg har også ryddet vekk julen i dag…og vi dro ned å kjøpte 3 store og tre litt mindre plast kasser…så nå fikk jeg sortert det sååå fint i esker, og opp på loftet..lot adventstakene og stjernene henge litt til..og jeg har igjen litt nede i gangene..men blir så luftig og deilig igjen.uten et dryssende tre…hihihi…ha en god kveld..

    6. Toini: Hørtes veldig lurt ut, å få alt sortert i kasser =) Og ja, det er jo nesten så man får et helt nytt hus igjen, når julepynten er tatt ned, hehe =D En riktig god kveld til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg