HERE I GO AGAIN..

..jepp folkens..da kommer det ENDELIG et livstegn fra meg igjen. Vet ikke hvor mye energi jeg kommer til å legge i blogginga fremover – sånn til å begynne med, i alle fall..for jeg kjenner at jeg sliter enda med energien til å skulle sette meg ned å skrive noe som helst..så vi får se..men jeg satser på at lysta kommer tilbake for fullt, nå når jeg er begynt igjen =)

Først av alt, må jeg be om unnskyldning..da jeg logga meg inn her i dag, så jeg at det var flere stykker som har sendt meg personlige meldinger..som jeg da IKKE har svart på. Huff..fikk reint dårlig samvittighet, men saken er at jeg har hatt hodet helt overfylt av alt mulig rart, så jeg har rett og slett ikke orket å være innom her. Men tuuuusen takk for at dere har tenkt på meg underveis <3

Så..hva har skjedd i livet mitt siden sist, da..? ..vel – jeg flytta meg jo tilbake til hjemstedet mitt, og bor enda her sammen med søstera mi og gubben. Ikke den mest optimale løsninga, men det går. Og – etter å ha gått mange runder med meg selv og vurdert min egen psyke fra alle kanter – har jeg bestemt meg for å holde ut her så lenge som over hode mulig, for siden huset tilhører oss unga, bor jeg tross alt gratis her.. OG i løpet av februar, flytter søstera mi og gubben sørover, og da blir jeg aleine her. Verdt å prøve, hehe =D

Må jo innrømme at jeg har hatt mange dager som absolutt ikke har vært gode..og hadde meg dessverre en solid nedtur – totalt på kjellernivå – som jeg sleit med å komme ut av. Og hvor vidt det er fornuftig å bli sittende her helt alene, måned etter måned, gjenstår å se. Men jeg har kommet meg på beina igjen, og ser egentlig optimistisk på det meste..for jeg VEIT at jeg KAN..bare jeg vil og legger breisida til, hehe 😉

Ellers er jeg så mye som mulig ute (sjokk!! 😉 ..men det skal sies, at det er ekstremt vanskelig å motivere seg selv av og til – fordi det er så få valgmuligheter til hvor jeg kan gå her, uten å måtte brøyte meg gjennom masse tjukk skau..men jeg gjør så godt jeg kan – og her er en liten (okey – stor) kavalkade fra noen av turene jeg har hatt de siste månedene..mest rundt om her jeg bor, men også en og annen avstikker utenfor øya 😉 

Sletter stort sett alt av bilder etter hvert som jeg bruker de – så jeg har vært på Instagram og henta ut av det jeg har lagt ut der. Blir jo litt kjedelig da, for de av dere som følger meg der…men nye “usette” bilder kommer etter hvert =)

PS…dette blir skreeeeekkelig mange bilder, hehe =P
 

 

 

..jepp..i det gule huset bor jeg – og det store, røde er en nedlagt skole. Nærmeste nabo ser dere helt der ute på neste odde, hehe =)

 

 

Kveldskos i fjæra =)

 

 

 

Dette er rett utenfor Sjøvegan som ligger på fastlandet, en god times kjøring hjemmefra =)

 

Utsikt fra Harstad mot Grytøya =)

 

 

Utsikt mot Ramsund og Tjeldøya, en god bit utafor Harstad =)

 

 

Vaffelkos må til 😉

 

Tatt en av de siste dagene før mørketida startet her, i begynnelsen av desember.. =)

 

 

Koselig å være ute i mørket, da <3

 

 

Spennende med skygger.. =D

 

Polarbrød-pizza & kaffe er aldri feil, hehe =D

 

 

Fra en nydelig kveld på Aunfjellet i Harstad <3

 

 

..og sånn feira jeg 3.søndag i advent =D

 

 

Dette er tatt for et par dager siden – mykt, stille og vakkert..og så kom regnet & vinden..akk ja..!

Jupp-jupp, godt folk..det var alt for denne gang..men nå er jeg i alle fall kommet i gang igjen, og skal gjøre mitt ytterste for ikke å dette av lasset igjen, hehe 😉

 

#bilder #turbilder #nystart #takkforsist #oppdatering 

16 kommentarer
    1. Hei 🙂
      Så koselig å se deg her igjen. Også så godt å lese at du har kommet deg opp fra kjelleren..Det er ingen god plass å være.
      Men altfor lett å ramle utfor den trappa der.
      Ta godt vare på deg selv og kos deg videre i jula.
      Klem fra Hanne 🙂

    2. Hei på deg!
      Så herlig at du er her igjen 😀 Det er ikke noe greit å være så langt nede…………. men det gode er når man kommer seg til overflaten igjen <3
      Masse herlige naturbilder her ja 🙂
      Glad du kom innom her igjen!!!
      Sender en varm klem til deg

    3. Så koselig å se deg her igjen..og trist å høre at du har hatt en tung periode..MEN bak skyene skinner alltid solen, og NÅ skinner den for deg!! Flotte bilder! og høres veldig lurt ut å bli boende gratis da…Ha en god dag!

    4. god morgen,veldig koselig å ha deg her igjen ,du har vært savnet:=) det er ikke like kjekt al tider å være alene,men da finner jeg masse selskap i bloggen med alle mine nydelige bloggvenner ,men noen dager må en ut og treffe mennesker der en er også,så ja takk begge deler.
      Du er et naturmenneske og har mange vakre bilder her,akkurat passe med snø,men om noen av oss får kvit snø til jul gjennstår å se,her forsvant siste rest i går .Ønsker deg en superfin dag :=)

    5. Hei. Så godt å se deg tilbake. Ikke så godt å lese at du har hatt det så tungt, og håper virkelig at det går fremover og oppover herfra. Det fortjener du!
      Utrolig flotte bilder! Velkommen tilbake. 🙂 Klem fra meg <3

    6. Hanne: Heisann og takk så mye for det =) Ja det er godt å endelig føle at man har kavet seg opp derifra..og skal gjøre så godt jeg kan for ikke å havne der igjen 😉 Takk for det – og kos deg masse-masse du også. Klemz =D

    7. Etdiktomdagen: Hei & hei =) ..nei det er jaggu ikke noe moro – men helt sant – det er en godt når man har klart å kave seg opp igjen <3 Takker for det..og det er faktisk godt å være tilbake =) Takker for klemmen og sender en i retur <3

    8. Toini: Takk så mye for det – det var godt å komme tilbake =) Det var nok ikke noe godt å ha den perioden, nei..men du har helt rett – solen skinner faktisk bak skyene – og NÅ har jeg stor tro på at jeg virkelig kan sole meg fremover, hihi 😉 Takk for det =) ..og ja – satser på at det er et lurt valg 😉 Ha en nydelig dag videre =)

    9. Hei, og velkommen tilbake 🙂 savnet deg <3 Det ser flott ut der du bor, men jeg hadde ikke klart være så for meg selv 🙂 Avhengig av mer sosialt jeg. Men vakkert er det 🙂 Håper du får fine dager framover <3

    10. fruensvilje.blogg .no: Heisann der..og tusen takk for det =) Det er sant – ikke bestandig like kjekt å være alene – meeeen..man har jo et ansvar for seg selv, da..og ikke gi seg ende over, men heller prøve å finne noe å fylle tiden med..som f.eks bloggen og alle de flotte folkene her =) Ja et naturmenneske er jeg nok, uten tvil..og takker så mye for ros av bildene =) Hehe..joda – enda har vi litt snø igjen her – men fortsetter det med samme vær i et par dager til, er nok vi også helt fri før jul 😉 Ha en nydeligvakker dag videre =)

    11. HeidiElise: Heisann der..takker så mye for det..faktisk veldig godt å være tilbake =) ..det har nok ikke vært noe trivelig når det verste har stått på her, men satser på at jeg har klart å lukke døra til kjelleravsatsen ganske godt denne gangen 😉 Takker så mye for både ros og hyggelige velkomstord <3 Klemz

    12. frodith: Hei & hoppsann der..og tusen takk for det <3 Har savnet å være her - og det kjennes godt å være tilbake. Har jo fått med meg en del av sprellene dine via fjesboka, da..selv om jeg ikke har vært innom og kommentert.. 😉 Joda..visst er det flott her..og om jeg klarer den bragden jeg heller, gjenstår nå å se, hehe..men skal i alle fall forsøke =) Takker så mye for det, og håper du får noen superflotte dage selv også <3 Klemz

    13. Så utrolig koselig å se deg her igjen, savnet deg masse. Føler at jeg savner deg og liker dine daglige bilder og fine tekster. Du er unik….Håper du gåhar funnet alt nede i kjelleren nå….så du ikke må ned igjen..Jeg vet hvordan det er der..ikke et sted man har lyst å være…men det går litt oppover og nedover og flater litt ut….og så er man på rett kjøl igjen…kom deg nå opp på loftet og se på skyer og måne og sol….Du er et herlig menneske og jeg blir glad du er tilbake…stoooooor klem fra Fredrikstad.

    14. solliv: Tuuusen takk, snille du..utrulig godt å høre =D Ja nå satser jeg virkelig på at jeg har fått med meg det nødvendigste opp av den hersens kjelleren – er det mer igjen der nå, syns jeg det bare burde være der det er, hehe =) En stor takk enda en gang, for alle de flotte ordene – og en kjempeklem fra meg i nord <3

    15. Å så godt å ha deg der igjen! Har savna deg veldig! Og nyyyydelige bilder er det, så gjør ingenting om jeg har sett dem på insta! Store varme klemmer fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg