TIME OUT

Heya folkens..er bare innom for å ta “farvel”…i alle fall for ei stund.
De som har fulgt meg en tid, husker kanskje at jeg har slitt litt til og fra med personlige ting – ting jeg ikke vil dele her på bloggen – og jeg har virkelig prøvd å få ordnet opp i alt kaoset. Men dessverre – jeg sliter enda som bare pokker med å få ting til å falle på plass, og på toppen av det hele har kongen streika – og jeg har ingen peiling på hva jeg skal gjøre for å fikse han – og har heller ikke økonomi til å la andre gjøre det – så her sitter jeg stranda “midt i ødemarka” og kjenner at selv hvor lite lyst jeg har til å gi opp noe som helst, sier energinivået mitt at jeg bare rett og slett MÅ gi slipp på noe..og da velger jeg bl.a bloggen.

For noen er det rekreasjon å få skrive, og for så vidt liker jeg også det – men nå kjenner jeg bare på den følelsen at det er et ork å skulle skrive om noe som helst..er heller ikke så veldig aktiv ute med kamera, så det blir så veldig lite å vise frem også. 

Derfor tar jeg altså farvel med bloggen – det gjelder også Dagens Bilde… I første omgang for ei stund, for hvem vet, kanskje ting løser seg på en mirakuløs måte ganske snart, og jeg blir full av futt og fart igjen, og starter på ny frisk..
Men frem til det eventuelt skjer, blir dette det siste innlegget dere får – og så ønsker jeg dere alle riktig lykke til videre.
Jeg blir garantert å fortsette å lese innlegg, selv om jeg ikke er aktiv selv lengre.. <3

 

12 kommentarer
    1. Håper vi sees snart her inne….savner deg allerede. Du har en meget flott fortellerstemme…
      Klemmer på din vei…😘🌸🌸🌸

    2. det er alltid trist når en god bloggvenn forlater oss,men du må gjøre det som er til ditt beste,ønsker deg lykke til og håper ting faller på plass for deg,stor klem

    3. Det var vondt å høre at du har det sånn. Vet hvordan det er. Tenker på deg og håper det vonde snur og du kommer tilbake. Lykke til videre. Ta vare på deg selv. Klem.

    4. Veldig synd, du er fin å ha her inne. Flink å skrive, hyggelig å bli kjent med, alltid med på noe sprell 🙂 Håper du er fort tilbake 🙂 God klem <3

    5. Leit å høre at du har det slik. Ta vare på deg selv, og så håper jeg du kommer snart tilbake med dine flotte bilder og tanker! Ønsker deg alt godt! ♡ God klem til deg! 🙂

    6. Hei!
      Men sånn er det av og til 🙂 Ta en pause. Man trenger av og til litt tid til bare å finne ut av egne ting. Det er av og til press for å få ut noe på blogg…………. og det skal ikke være slik.
      Jeg håper virkelig det ordnes med kongen, og det du trenger å løse innvendig i Helene <3 Men man må bruke tid. Ønsker deg gode dager og at det ordner seg!
      Også er du kanskje tilbake her en dag <3
      Jeg håper det - men det må være opp til deg - ikke sant? 🙂 Et bilde fra nord! Man trenger ikke brette ut hele livet sitt på blogg. Bare noen få glimt i ny og ne er også godt 🙂
      Ønsker deg alt godt <3 klem

    7. Så trist å høre..men godt du ikke sletter hele bloggen…for plutselig får du lyst igjen..og da kan du jo bare komme tilbake…Du må gjøre det du føler for..og jeg syns virkelig synd på deg…Høres ikke ut som du har det så godt om dagen…Stooooor klem fra meg! og håper vi ser deg snart igjen…

    8. Da får du ta vare på deg selv som best du kan<3 Håper å se deg på bloggen igjen...men det er ikke det viktigste... Gode ønsker og god klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg