MINI-OPPDATERING PÅ MÅRRAN

Heisann og god mårra, folkens..eller – det begynner vel egentlig å gå mot formiddag allerede, hehe =) 

Jeg og søstersen har jo kosta på oss hotell i Arvika et par netter nå

..og i natt var siste natta.
Så jeg starta dagen i skikkelig sløvemodus..dusja og kosa meg, før vi tusla oss ned og fikk i oss en god frokost.

Veldig koselig, lite hotell med god mat 🙂

Men – i dag er det også på tide å sette nesa mot det vi egentlig kom ned hit for – å hente en naturstein på hjemstedet til mora våres – for å bringe den nordover og ha den på grava hennes.

Ellers blir det nok mest mulig kjøring på meg – og veldig lite tid til mye annet.

Men vi har kosa oss skikkelig mens vi har vært her..og hele gårsdagen gikk med til å dra til Charlottenberg og surre på sentrene og bare kose oss.
Shoppe, spise og bare slappe av..slappa faktisk så mye av, at jeg glemte helt å ta bilder til dere..litt av en blogger jeg, hehe =P

Ha en flottersfin dag videre da, folkens..nå aner jeg ikke når jeg får tid til å titte innom her neste gang.. 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #tur #kosetur #hotell #frokost #nyterlilvet

5 kommentarer
    1. Så bra dere har kosa dere litt også..ha en god ny dag! selv om det bare blir kjøring og shauing..for steinen må jo bæres den også vel…lykke til!

    2. Deilig med hotellfrokost av og til og det her så innbydende ut.. Håper dere finner en sten dere blir fornøyde med :)) God tur og fin helg videre <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg