ON THE ROAD AGAIN

..yepp..da er jeg og kongen på veien igjen..sammen med søstersen. Vi er på tur ned til Hedmark for å hente stein til mamsen sin grav. Det var nemlig et sterkt ønske hun hadde – å få en naturstein, helst fra hjemtraktene sine. Så ok – da fixer vi det =D

Vi skulle egentlig kjøre i mårra tidlig, men siden søstersen er like spontan som meg, fant vi plutselig ut at vi skulle dra i dag. Så på en liten time hadde vi pakka og fått alt i bilen, og dura avgårde. Det viste seg at det var flere timer til det gikk ei ferge over til Harstad – så vi valgte å bruke de timene på å kjøre “rundt” i stedet.

Og nå står vi på neste fergekai, og venter på ferga fra Lødingen til Bognes.

 

Så derfor..kjære dere..har det vært bom stilt på meg på bloggen i dag..OG..siden jeg er på langtur, blir jeg ikke å prioritere den. Dagens bilde kommer som vanlig..og det blir garantert ei lita oppdatering i ny og ne..men jeg blir da ikke å prioritere kommentering og å svare på kommentarer..regner med dere forstår <3

Jupp-jupp..så da får dere ha en flottersfin kveld videre – og ei riktig god natt etter hvert 🙂

#blogg #hverdagsblogg #oppdatering #tur #biltur #fergekai #fergekø

7 kommentarer
    1. Så koselig..og så fint at dere klarer å ordne dette…Jeg har vist Bjørn en stein jeg kunne tenke meg..men han mente den var litt vel tung å få ut av skogen..men han kan jo hoggen den litt til da…hihih..Kos deg på tur! og kjør forsiktig!

    2. dere er no to skjønne døtre som tar en slik langtur for å oppfylle deres mors ønske,ønsker dere en koselig tur ,og kjør forsiktig nå som veiene er begynt å bli glatte

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg