SÅNN VAR DET..uke #39

Heisann alle sammen..da kommer det en kjapp liten oversikt over hvordan forrige uka var for meg..vil dere vite litt mer om de forskjellige tingene, kan dere lese om dem i et samlet innlegg HER.. for siden jeg har vært ei god stund vekk fra blogginga, la jeg i går ettermiddag ut et innlegg der jeg hadde samlet de opplevelsene som hadde betydd mest for meg i uka som gikk..

UKAS HØYDEPUNKT: “på sparket” tur til Narvik, sammen med søstersen <3

UKAS NEDTUR: Definitivt det faktum at nesten ingen hadde tatt seg bryderiet med å følge mora mi til sitt siste hvilested.. =/

UKAS UTFORDRING: ..å komme seg gjennom onsdagen – dagen mamsen var begravd..

UKAS LUKSUS: Tror nok det må være at jeg kosta på meg BÅDE lunsj & kaffe og kake, i tillegg til litt kles-shopping, da jeg var på Narviktur =)

UKAS UFORUTSETTE: Hehe..ja det er uten tvil at tanna mi knakk – nesten rett utenfor døra til tannlegekontoret =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg