TITT-TEI

Heisann folkens..er bare innom en snartur for å si at det går fremover nå…det har vært veldig hektisk en periode, men ting er begynt å roe seg litt.

I går fulgte vi mamsen til sitt siste hvilested..heldigvis, må jeg nesten si..for den ventetida fra hun gikk bort og til i går, har vært lang. Men nå er det over, og livene våre kan begynne å rulle mot normalt igjen.

Jeg blir nok enda fraværende noen dager – er midt i flyttinga (igjen)..og i dag må jeg starte med å dra til tannlegen og få ut ei tann som knakk tidligere i uka..så joda..har nok å henge fingrene i =D

Men alt dette skal dere få ei bedre oppsummering av når jeg er fullt oppe og går igjen 😉 Nå skal jeg kose meg med boka mi og litt mer kaffe, før jeg må kjøre for å nå ferga 🙂

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen..og husk å nyte livet <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #oppsummering #littomeg

6 kommentarer
    1. Når folk er borte er det godt å være ferdig med begravelsen også.. da kan man liksom bearbeide og gå videre i livet :)) Lykke til med tannlege og flyttestyr.. Klem til deg <3

    2. Så godt å høre fra deg…og ja..dere har hatt en slitsom tid ja..håper du snart får livet på stell igjen..Lykke til med alt, og ha det så godt du kan..klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg