SÅNN VAR DET..uke #35

Da er enda ei uke til ende..og man er godt i gang med ei ny. Uka som gikk, hadde nok ikke de helt store svingningene – men mye som skjedde likevel.

Her kommer et lite sammendrag – og som vanlig er det linker i overskriftene, der jeg har blogga om hendelsene.. =)

UKAS HØYDEPUNKT: Uten tvil..”nattinaturen”..helgas telttur med familien og noen venner <3

UKAS NEDTUR: Kan ikke påstå at jeg har hatt noen nedturer..heldigvis 🙂

UKAS UTFORDRING: Hmmm..utfordring og utfordring..jeg flytta jo fra leiligheta der jeg har bodd det siste året, og inn i bofellesskap..og mye av uka var vel ei lita utfordring i så måte, for å bli ferdig med pakking og vaskinga. 

UKAS LUKSUS: ..ingen ting spesielt..annet enn litt ekstra kos i mat-veien, siden søstera mi var sammen med meg helt til jeg flytta på torsdag =)

UKAS UFORUTSETTE: Hmm..tja..nei..ingen ting spesielt å melde der heller, hehe =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg