ÅRLIG TELTTUR

Hei-hei alle sammen..endelig er dagen her, som jeg har venta på et helt år =D
Som jeg nevnte på slutten av et innlegg i GÅR, er turutstyret mitt fiksa og klart til bruk i dag..bl.a impregnerte jeg teltet litt ekstra.

Nå er jo jeg stort sett alltid beredt, siden jeg er mye på tur..men i dag er det litt spesielt.
Jeg skal nemlig delta på den årlige aktiviteten “natt i naturen”. For de som ikke vet hva det er, kan dere lese litt om det HER.

I år har jeg vært heldig og fått med meg 6 stykker <3 Dette er folk som vanligvis ikke telter når de er på tur, men bruker campingvogn.
Nevnte jeg at jeg gleder meg? ..hihihiii =P

Siden dette er folk som ikke er vant til å traske å trø i fjellheimen, med svær og tung oppakning, velger jeg plasser der som er veldig nært der man parkerer. 
Da blir det ikke noe pes for dem – og jeg kan ta med meg litt ekstra mat som jeg vanligvis aldri har med pga.tyngden..som melk og hermetikk 😉

Da er siste rest pakka..hehe..jeg er jaggu så ivrig, at jeg klarer ikke ta skikkelige, klare bilder =D
(tror jeg nevnte at jeg gleder meg..ja? =D )

..

Til og med kongen er klar og som et egg (eller no´sånt..) 

Så da er det bare å få stuva inn alt pikk-pakk og komme seg av gårde..IIIIHAAAAA! =D

Så som dere nok skjønner, blir det minimal aktivitet fra meg her inne, det neste døgnet..men skal prøve å få ut et innlegg om turen i mårra kveld, etter at jeg er kommet meg hjem igjen =)

Skal du delta på natt-i-naturen?

Ha en nydeligvakker lørdag, og god helg alle sammen..WIHIIII & WUHUUUU =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #helg #lørdag #tur #utpåtur #turutstyr #overnatting #telttur #venner #vennetur #arrangement #nattinaturen 

14 kommentarer

Siste innlegg