NY BOPLASS

Hei og hoppsan i kveldingen, folkens =)
Har vært litt stille på meg det siste døgnet – men har brukt tiden på å bli ferdig med å flytte ut av gammel-leiligheta og inn i bofellesskapet med venninna mi.
Leverte nøkkelen og tok farvel med de gamle husvertene seint i går ettermiddag, og satte nesen mot mitt nye hjem i nabofylket – Nordland.
Har brukt dagen til å få tingene mine på plass inne på det som skal være mitt private rom – og må si at jeg ble egentlig ganske så fornøyd =)
 

 

 

Etter at jeg var ferdig med å fikse rommet, heiv jeg meg rundt og impregnerte teltet og leita frem diverse tur-utstyr som skal brukes i helga..til hva, får dere vite i mårra 😉

Og nå er det jaggu blitt kveld – igjen..snakk om at tida raser av sted =) Så jeg akter å kose meg ei stund nå – lese litt blogger og kanskje sette på en film etter hvert – og så er det bare å krype til køys, og krysse fingerer & tær for at godværet skal kommet i løpet av natta, hehe =P

Hvordan har din dag vært?

Ha en riktig god kveld, alle sammen – og sove så godt da, etter hvert <3

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #flytte #boplass #bofellesskap #pynte #dekorere #soverom #oppholdsrom

12 kommentarer
    1. Det blir koselig å være sosial igjen,,,,,du har fått det fint nå. Her kommer du til å trives 🙂 dere kan jo finne på mye gøy 🙂 spent på hva du skal i morgen …

    2. solliv: Joda – blir nok både kjekt og litt rart =) Takk for det =) Ja tror nok det blir bra, dette..og siden vi er veldig like i interesser, blir vi nok å finne på en del, ja =D ..hihi..ja det er i alle fall noe koselig – såpass kan jeg si 😉

    3. Så fint det ble!
      Jeg har gått og gått og gått. Og gått! Skal i bursdagselskap i morgen og der var det kleskode: tilbehør fra de et av siste seksti tiår. Jeg valgte åttitallet og neon. Det pleier de jo “alltid” å ha i en eller annen krok i butikkene. Men så enkelt skulle det ikke være i dag. “De har det nok hos xxx i den andre enden av sentret”. Etter drøyt 5000 – fem TUSEN – var jeg endelig i mål.
      LOL
      Kom hjem til solskinnsmelding på mobilen: “Har bakt brød. Vil du ha?” Gjett om! <3
      enavdesupersnillenaboene.no
      P.S.: Det var kjempegodt!

    4. Ei_heks: Takk for det =) Oooh hjelpes..hehe..ja da har du jaggu fått dagens trim du, da =P Spennende med sånn tema-bursdag, da =) Namm…så heldig du var – er såååå godt med ferskt brød =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg