GOOOOOD MÅRRA

…kremt…med svært få timer søvn natt til i går – og 0 timer i natt – står jeg vel i fare for å virke over-hyper her…men ønsker jeg dere alle en superdupermegafantastico ny dag..wu-huuuu =D

Sitter nå her å bælmer kaffe

og nyter utsikta mot en fantastisk flott mårrahimmel.

Ser ut som det kan bli en fin dag i dag.. hipp-hurraaa, wi-hiii og dobbelt wu-huuu..hehe 😉

Har du sovet godt i natt?

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #torsdag #mårra #morgen #søvnløs #søvnløshet #søvnmangel #hyper #kaffe #mårrakaffe #himmel #skyer #findag

13 kommentarer
    1. solliv: Hmmm..er vel egentlig ikke så mye som skjer, akkurat..bruker å ha perioder der jeg kan gå flere dager i strekk uten å sove nesten noe..spesielt i skiftet mellom de forskjellige årstidene.. Blir jo litt tungt i lengden – men det går faktisk helt ok..jeg er ikke en sånn person som blir sur & grinete uten søvn – tvert om, så blir jeg små-hyper og står i fare for å få latterkrampe av den minste lille ting, hehe =)
      Takker så mye for det =D

    2. Ish..så kjedelig..og slitsomt..du får ta en hvil midt på dagen..eller ikke…så du ikke snur døgnet..hihi. Har hatt en dårlig natt jeg også…men har da sovet litt…ha en god dag!!

    3. da er jeg heldigere enn deg for jeg sov i nær 10 timer i natt hi hi .
      Det var en fantastisk flott himmel ja,håper dagen din blir god til tross for lite søvn

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja det er litt slitsomt – men det er nok ikke lurt å hvile noe under veis – for da blir nok døgnet snudd, ja..og det vil jeg ikke, hehe =) Godt at du fikk sove litt, da =)

    5. fruensvilje: Åh du verden – ja da har du fått sovet deg opp litt, vil jeg tru =) Takk for det – og joda – så langt har dagen vært bare flott =)

    6. HeidiElise: Nei det er litt kjipt og slitsomt – men som sagt – heldigvis for omverden blir jeg hyper og lattermild i stedet frustrert og sinna, hehe =P Bra du fikk sove godt i natt, du da =) Takker – og en fin dag til deg også =)

    7. hverdagslivetivollen: Åh – ja da er du heldig =) Og jotakk..satser på at søvnen kommer til meg også snart =) Takk for det – så langt har jeg i alle fall hatt en flott dag =D

    8. Kaffe er viktig – et must! Sove skal jeg nok heller gjøre denne natta – det blir bra! Du kommer nok til å sove som en stein – overtrøtt.. <3 klemmer til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg