Å i LOFOTEN

Juppsi-jepps, folkens – som jeg lovde i mitt forrige innlegg (som du finner HER) skal jeg sakte men sikkert legge ut litt bilder fra de stedene jeg hadde et lengre stopp under Lofot-turen min =)

Det første stedet jeg parkerte kongen og forlot han for en lengre periode, var på Å..som antagelig er selve symbolet for Lofoten for mange.
Jeg har jo vært nedover der mange ganger – men det er like vakkert nå som første gangen, hehe 😉

Første bilder er fra parkeringsplassen.. (ja – det er det samme som fra gårsdagens innlegg 😉

Så traska jeg meg oppover lia – og fikk en flott utsikt utover både hav og begyggelse =)
Kongen er ca.midt på bildet – halvt gjemt bak en rød, liten bil =)

Litt til opp i terrenget – og til venstre kan dere så smått skimte et vann..

Ågvatnet! =) 

Et stort og vakkert vann, som strekker seg langt bakover.

Fantastiske fjellene <3

Yepp..ikke noe å si på utsikten =)

Traska meg en god runde rundt i terrenget og kosa meg..litt videre innover hadde noen slått opp telt – men gadd ikke ta bilde av dem, da jeg hadde pakka bort telefonene på en TRYGG plass for å ikke miste den..hehe =D

Så sånn ser det da ut på Å – for de som ikke har vært der..anbefales på det varmeste =D

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag #turblogg #tur #biltur #fottur #natur #å #lofoten #nordnorge

18 kommentarer

Siste innlegg