GLIMT FRA GÅRSDAGEN

Hei og god mårra, folkens..her kommer et liiitt langt innlegg fra meg..

Må bare beklage – men i går var det ikke store livstegnet dere fikk fra min kant. Var en tur hos legen, og skal bli videresendt til røntgen med kneet. Han regna med at det er menisken, men mente at det virker som en liten skade, og at jeg kanskje kan trene meg frisk i stedet for å operere..men – vi får vente å se hva de store forståsegpåerene  sier 🙂

Når jeg var ferdig der, spaserte jeg meg en tur innom butikken før jeg gikk hjem. Brukte ikke bilen, da jeg bor 5 minutter unna legekontoret..og butikken er 2-3 minutter videre fra stikkveien inn til min vei, når jeg er på tur hjem igjen. Men vél hjemme var det som om all lufta gikk ut av meg..jeg skulle sette meg ned å lese/kommentere litt her inne..men det gikk til svartnes. Fikk lest kanskje halvparten i løpet av hele dagen..og kommentert på bare halvparten av det igjen..men trooor jeg fikk svart alle som hadde kommentert til meg..

Så den store, stygge giddalausen hadde sannelig bitt seg fast i rævva mi i går. Bare sløva og små-sov, og gadd nesten ikke spise. Men ut mot kveldingen klarte jeg å true meg selv såpass på livet, at jeg kom meg ut for å få litt frisk luft. Kjørte opp til Folkeparken, og tok ei kortløype der. Har ei jeg bruker å gå, når jeg vil være mest mulig i fred (hmmm..det er faktisk ganske ofte, det..)

I alle fall..den løypa er en smal sti, som går gjennom mye skog og myr halve turen, og resten av den, følger lysløypa..så jeg unngår nesten helt den mest brukte veien.

Og her er da et lite knippe av bilder fra kveldsturen min..før jeg dro hjem og sløva videre.. Sovna på sofaen, og våkna der kl.1.30 i natt, kava meg opp og inn på soverommet..og sov til litt over 8 i mårrest..akk ja! =D

 

 

 

 

Ha en nydeligvakker dag da, alle sammen <3

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #ukedag #tirsdag #bilder #foto #naturbilder #natur #naturfoto #folkeparken

10 kommentarer
    1. Håper du får skikk på kneet..:)) Greit å være litt giddalaus noen ganger..men spise mååå man altså :)) Nydelige bilder fra turen… Fin kveld til deg <3

    2. Ja det var menisken ja…jeg har skade som ikke er operert..og det kommer å går..så krysser fingre for at du blir bra..Noen dager er sånn..giddalaus..det er er jeg om dagen også..men jeg blir gjerne sånn når jeg har vondter her og der…det stjeler energi!! Så jeg sitter også venter på at energien skal komme hoppende på meg! 🙂 Ha en god kveld og håper du får en fin kveld!

    3. annebe: Ja satser på det – hvis ikke, sliter jeg..hehe =D ..og joda – veeet jo det at “uten mat og drikke..” osv..men… 😉 Takker for det – og en fin kveld til deg også =)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Yepp..han regna med det – så da får vi bare se hva de sier i MR.. =) Joda, giddalaus-dager kommer man vel ikke unna..og det er jo ok, det…sånn av og til 😉 Takk for det, og en fin kveld til deg også =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg