NARVIK-KOZ

Yepp..da var det langt ut i fredagen, gitt..og jeg og guttungen er en liten tur i Narvik. Har jo hatt oss en liten mini-ferie..starta med Tromsø-tur på onsdag, familiekos hos søstersen & gjengen i går..og da Narvik i dag.
Parkerte på det ene senteret de har her, i Malmporten Handelspark, og har bare gått å surra og kosa oss.

Ble litt shopping i dag også – men egentlig litt fornuftige ting, som ny matte til gangen, og strikkepinner. Og så kjøpte jeg nye sko til meg selv, for bursdagspenger jeg fikk hos søstera mi. Har ikke bursdag før på søndag, så jeg får vel vente til da med å bruke dem, hehe 😉

Var veldig myke og lett å ha på foten..så jeg håper de blir bra 🙂


 

Etter shoppinga, ble det litt mat på oss. Valgte å spise på en café som heter akkurat det samme som guttungen..jada..mest moro for mor =P


 

Ble nuggets i dag, og det var faktisk veldig godt <3


 

Ellers er det bare koz på høgt plan..men regner med at vi snart setter nesa tilbake til Harstad..blir for tøft for kar’n å være for lenge borte fra kjæresten, hihi =D

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #fredag #helg #tur #familietur #miniferie #kos #shopping #matter #sko #gave #cafe #mat #nuggets #marcuscafe #narvik 

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg