GÅR I SIRUP HER

I dag har jeg ikke gjort så veldig mye, akkurat…
Sjaina leiligheta til helga – kun gulvvask igjen..og ja..hmm..det er vel stort sett det, så man kan trygt si at ting går i sirup her for tiden, hehe 😉

Er ikke så flink til å fikse seriøs middag til bare meg selv – men i dag laga jeg meg faktisk litt grillmat. Brukte stekeovnen, da jeg absolutt IKKE gidder å fyre opp en grill for 2-3 stykker kjøtt..og så ble det potetsalat til. Og tyttebærsyltetøy..trur jeg kan spise det til alt mulig, tji-hi =P

Og ellers, da?..njaaa..ikke særlig mye. Tusla meg en tur ned bakkene og på butikken for å kjøpe meg en is-kaffe..og så ble det den og en ny-opptint muffin til ettermiddagskaffe =)

Kjenner at skrotten er ikke heeelt tilbake til normalen, nei – har vel egentlig vært veldig mye i det siste – ikke bare de tingene jeg skriver om her. Så det er faktisk veldig godt å bare ta livet helt piano ei stund, og ikke gjøre en pelle-mainnskjit mer enn nødvendig 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fredag #helg #helgekos #middag #grill #grillskiver #potetsalat #tyttebærsyltetøy #ettermiddag #ettermiddagskaffe #iskaffe #caffelatte #caffelattezero #tine #muffins #sjokolademuffins

8 kommentarer
    1. Det lignet på middagen vår..men vi grillet de..ute på en liten grill vi kjøpte i sverige..Nå når Bjørn spiser så lite, så blir det lite å grille..og han gadd heller ikke fyre den store til bare oss to..men denne lille er helt ypperlig…noe for deg! Skal nok legge ut et bilde av den etterhvert… Håper alt går bra med deg, og take care!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Er jo definitivt best med skikkelig grillet grillmat – så tar den grillen kunne vært interessant å se =) Og jada, går helt fint med meg nå..takk for det <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg