BJØRNFJELL

Da er jeg hjemme igjen, etter et trivelig døgn i Sverige. Men før jeg passerte grensa, var jeg innom en butikk og kjøpte med meg et par små-ting som er billigere hos söta bror 😉

Grensa går på Bjørnfjell, og etter å ha kommet meg over på norsk side, stoppa jeg for å strekke litt på beina..og passa på å ta noen bilder i samme slengen 🙂

Utrulig mye snø her fremdeles..


 

Men vakkert er det 🙂

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #torsdag #shopping #billigere #mat #potetmos #blodpølse #natur #fjell #snø #bjørnefjell

 

6 kommentarer
    1. Flotte bilder og det var en snar tur ja…:-) Deilig å komme seg bort litt..ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det 🙂 Ja det var godt..synd at jeg måtte hjem så tidlig. Fikk vite for litt siden, at Trondheims-turen er utsatt et døgn, så jeg kunne vært borte til i mårra..akk ja.. 🙂 En god kveld til deg også 🙂

    3. Dere blir kanskje aldri HELT kvitt snøen? Kos å være innom søta bror innimellom…Lenge siden jeg var SÅNN, med mat -shopping. Kun Gøteborgturen, men det er litt annerledes 🙂

    4. frodith: Nei vi blir nok ikke det..den ligger vanligvis året rundt i de høyeste fjellene. Ja visst er det kos..jeg er veldig glad i Sverige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg