GRÅVÆR, DUSJ & CIDER

Etter en særdeles aktiv dag med masse husarbeid (link til det er nederst i innlegget her), vurderte jeg faktisk å ta meg en tur ut og få litt luft.
Men det har piss-regna her store deler av dagen, og det er bare grått og vått ute..


 

Og når jeg begynte å sjekke klokka, så jeg jo at det var jo faktisk langt ut mot kvelden alt..så jeg hoppa like godt i dusjen..kan jo ikke legge seg i reine sengklær med møkkete kropp..eller?


 

Og nå akter jeg å avslutte helga med en boks pære-cider..i glass, for å virke fisefin, haha =P


 

Kos dere med resten av kvelden, da..og har du gått glipp av noen av de andre innleggene mine i dag, finner du link til de her hvis du har lyst å lese de 🙂

FROBIN PÅ JAKT
KOMPROMISS MED KROPPEN

MULTITASKING

 

 

#blogg #hverdagsblogg #søndag #kveld #dusj #cider #avslapping #ukeavslutning #helgeavslutning #kos

10 kommentarer
    1. reine sengeklede er det beste en kan legge seg oppi og klart da må kroppen også være av det reine slaget hi hi ,et klokt valg å roe ned med litt sider

    2. fruensvilje: Ja det er en egen følelse å legge seg nydusjet i reine sengklær =) Hehe..ja jeg syns det er greit med sånne valg, av og til 😉

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Visst gjorde jeg det =) Og satser veldig på at dagen i dag også skal bli bra..skal i alle fall gjøre mitt ytterste for å nyte den =))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg