SLARAFFENLIV

Våknet opp til et fantastisk vær i dag også..men hadde jeg litt ting & tang som bare måtte gjøres, og telefoner som måtte tas, før jeg kunne satse på å komme meg ut. Men når pliktene var unnagjort, var ho gamla snar om å få fart på kongen og komme seg av sted. Siden det var gått en god del av dagen alt, og jeg hadde lovet guttungen middag etter jobb, kunne jeg ikke dra så langt av sted. Så det endte opp med at jeg havna i fjæra i dag også. Ikke samme sted som i går, da..men stilt og rolig nok =)

Rigga meg til og bare kosa meg i dag. Ikke ofte jeg gidder å sitte i ro i sola for å sole meg, men i dag hadde jeg tatt sats på å gjøre nettopp det.

Så jeg vrengte av meg litt klær og sola baconet, spiste lunsj. leste, nøt utsikta og bælma bålkaffe til det skvulpa flere steder enn i bare fjærsteinene, hehe 😉

Tok selvfølgelig noen få bilder også..men helt ærlig – i dag var det sløvinga som vant, tji-hiii =D

Starta med å lage lunsj..var jaggu blitt småsulten av alt formiddags-styret..

Ost & bacon er aldri feil, hehe 😉

Så var det bare å hengi seg til totalt sløvemodus 😉


 

Leste litt, men var mer fascinert av havet og utsikta, hehe 🙂

..og så kom det jaggu en båt tøffene forbi, nesten oppi fjærsteinene 🙂


 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #sløve #kos #fjæra #hav #berg #båt #bål #bålmat #lunsj #solskinnsdag #sommer #godvær

12 kommentarer
    1. Det der både så og hørtes helt nydelig ut ! Kommer det en solskinnsdag her snart skal jeg kose meg ved sjøen.. men foreløpig er det regn det går i..hehe…

    2. Det ser så herlig ut! Det mangler bare en hund som kunne kose seg sammen med deg i det fri!! TEnk så godt den hadde hatt det!! og du også…en venn for livet! hihih. Herlige bilder! og håper du fikk sløvet mye!! deilig det!! om man klarer!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja en hund hadde ikke vært så dumt..savner det, faktisk. Men kan jo dessverre ikke ha det sånn som jeg lever.. Men kosa meg gjorde jeg i alle fall..i massevis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg