SÅNN VAR DET..uke #22

Du verden som tida flyr..da var det jaggu tid for et lite ukes-sammendrag igjen 😉

Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: Å få fixa og malt kongen min, sånn som jeg hadde planlagt <3 

UKAS NEDTUR: ..å komme hjem til nord-Norge og haugevis av snø, etter masse sol og sommer..

UKAS UTFORDRING: Har vel egentlig ikke hatt noen spesielle utfordringer i uka som gikk.. 😉

UKAS LUKSUS: Å få en skikkelig, god og varm dusj da jeg kom hjem..elv- og isbading er ok, men… 🙂

UKAS MEST UFORUTSETTE: Det tror jeg må være at jeg ble så raskt “syk” etter at jeg kom hjem. Hadde over hodet ikke forventa at kroppen skulle slå seg så totalt vrang, etter kun et par dagen. 

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt 

6 kommentarer
    1. Ønsker deg en ny god uke!! Selv i nord..for nå kommer snart sommer og sol til dere også!!

    2. frodith: Er vel ikke direkte kulda, selv om den gjør sitt. Jeg blir syk – altså helt stiv i kroppen – når jeg gjør normale ting som å sove i seng eller på sofa…eller for den saks skyld sitte i de vanlige møblene..men er aldri syk når jeg er ute i skogen å “ruller” i mellom…det er rart, men har vært sånn i flere år.. Takk..ja det var kjekt å få det gjort =D

    3. fruensvilje: Takker =) Jo det er kjedelig – men jeg vet jo om at kroppen min blir sånn…derfor jeg prøver å være mer ute og borte, enn hjemme.. Det “raptuset” jeg fikk her om natta er heldigvis over – men kjenner jeg har mye mer problem med å starte opp om mårran nå, enn når jeg er ute.. 🙂

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk så mye for det, og ei god, ny uke til deg også =) Ja jeg krysser fingrer og tær nå, for at vi får skikkelig sommer snart =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg