DOVREFJELL..IGJEN

Du verden for en flott dag det ble i dag, da. Etter at jeg var å kikka på Ridderspranget, tok jeg meg en liten tenkepause, og grubla veldig på hva jeg skal gjøre videre. Elsker jo å kjøre bil – men kjenner at jeg er litt drittlei å bare kunne ta sånne småturer rundt om kring i naturen..og det på grunn av at jeg pakka feil – eller rettere sagt tenkte feil –  når jeg dro fra nord. Derfor har jeg begynt så smått å bevege meg hjemover – men tar én dag om gangen. 

Akkurat nå er jeg på Dovrefjell – igjen. Har vært her ei god stund alt, bare surra og kosa meg. Tatt litt bilder og bare nyta det gode vært. Er på et helt annet område av nasjonalparken nå, derfor blir naturen på bildene annerledes enn sist…hmm..trur nok det blir til at jeg camper her i natt 😉

 

 


 

 

 

Måtte jo prøve meg på litt nærbilder..men den pokkers fibroen gjør meg så søkke skjelven når jeg skal konsentrere meg..jaja.. 🙂

 

 

..våren er ikke kommet like langt over alt, nei 😉

 

Kjenner at jeg er rimelig lei folkemasser enda, derfor har jeg ikke gidda stoppa et eneste sted – ikke en gang for å finne en butikk..så ædda-bædda til meg, som nå er veldig melke-tørst, hehe 😉

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #mandag #hverdag #natur #friskluft #friluftsliv #fjell #dovrefjell #nasjonalpark #blomster 

11 kommentarer
    1. Hehe sikkert litt greit aa ta det rolig med aa komme seg heim =) Har hoert at det til og med snydde i Harstad i dag :O
      Du e no kjoert ganske langt i hvert fall og har opplevt mye fint og spennanes 🙂

    2. Sola: Ja tenk..det har jeg fått med meg..huff..da jeg hørte det, hadde jeg ikke mye lyst å dra hjem, hehe 😉 Men jo, det er vel på tide å være litt i nord..men blir garantert ikke siste turen i år :)))

    3. du har funnet deg et vakkert sted å slå leir for natta ) og den vakre kvite rosen da,har bare sett den på bilder eg )) så får du med deg våren hjemme der nord også

    4. fruensvilje: Ja den er fin..tror den heter noe slikt som Mogop..og jeg trooor den er fredet.. Hehe..Det er sant..får i både pose og sekk, jeg da 🙂

    5. Ja på Dovre er det vel flott og frisk luft..Du må kose deg! og flotte bilder!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg