DØ MYGG..DØ!!!

Oh du godeste for ei natt, før jeg endelig sovna. Ingen tvil om at de blodsugende mini-vampyrene har gjort sitt inntog i livet mitt nå. Jeg hørte dem på lang avstand, da de kom rasende mot meg, som et brølende, løpsk tog..med ville øyne, klare til å sette hoggtennene i meg..

Jeg prøvde å forholde meg rolig til å begynne med..jeg mener..et naturvesen til et annet..så jeg bare vifta dem forsiktig vekk..hushj..gå et annet sted å spis.. Nyttet det? Nei!! De gjøyv på, så iherdig at selv Dracula ville blitt importert.

Men HAHAAAAA!!..jeg har vært ute ei vint…eeeh..sommernatt før 😉

Så jeg gikk til mot-angrep..sikta nøye på hæren av mini-vampyrer, og fyrte av. Hohooo..jeg kan love deg at de stakk..eeeh..av.. Er sikker på at jeg så minst et par stykker ta seg gispende til halsen, med øyne som rulla rundt i skallen, før de flata ut med beina i været 😉 

De andre prøvde å yppe ytterligere til bråk, men etter å ha klikka bananas, og spraya alt jeg kom over, skjønte de endelig tegniga og lot meg få være i fred..HAH! Got U mother “suckers”! =P

…nå skal det da sies, at å sove med all den “hårsprayen”, gjorde meg ikke akkurat til noe vakkert syn, hehe..så det første jeg måtte gjøre i mårres da jeg sto opp, var å vaske håret..

Yepp..tegner til å bli ei god, ny uke 😉 🙂

 

#blogg #hverdagsblogg #turblogg #mandag #hverdag #friskluft #friluftsliv #natur #soveute #mygg #kamp 

8 kommentarer
    1. Åååå jeg syns jeg hører suset…grrr..så irriterende dyr..og de har jeg ikke noe barmhjertighet for..de kan bare få dø…så godt du fikk utrydda noen..men akk..kommer nok tilbake i kveld! Lykke til med jakten i kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg