DEILIG Å VÆRE GORR-LAT

Sett sånn..da var atter en søndag på hell. Skal innrømme at jeg har vært en smule dorsk og lat i dag..eller nei..feil..jeg har vært gorre lat og plukk oppråtten, hehe 😉 Så jeg daffa fremover i slow motion og kjørte opp på Golsfjellet, hvor jeg fant en ok plass å parkere rævva til kongen. 
Surra rundt ei stund og tok litt bilder..

 

 

 

..og håpa på at det skulle bli tordenvær. Mørke skyer og masse buldring i det fjerne..

 


 

..men dessverre..jeg ble ikke beæret med et forrykende uvær. Kun regn & romling når det passerte, hehe 🙂

Siden det regna og blåste en del innimellom, fant jeg ut at jeg skulle holde meg sammen med kongen og heller lage meg et lite “krypinn” der.



Så til slutt parkerte jeg mi eiga ræv i ro, og bare nøt tilværelsen. Laga meg litt kaffe..spiste litt..leste..hørte på tordenet som rulla rundt og rundt, langt i det fjerne..og tja..dere ser nå sjøl..jeg kosa meg 🙂


 

Veit ærlig talt ikke hvor lenge jeg satt der..men det var lenge.. Men til slutt fant jeg ut at det var tryggest å bevege på seg, før jeg grodde fast..men fy pokker, det var deilig å være lat, hehe ;))

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #søndag #pause #bilder #foto #natur #vind #regn #torden #tordenvær #skjul #presenning #kos 

6 kommentarer
    1. Så herlig å se at du har laget deg et “telt” Er noe med den følelsen av å være under noe..lage seg et lite kryp inn…Så flott…ja du kunne jo lagd det over kongen også..vist det blir blått..to pinner opp ved huset..ja egentlig 4..en ihvert hjørne..og presenning over…vips..hus! hihih.Så det var der tordenet var..jeg ventet her også..for var så “lommert” og klamt en stund..og hue mitt sier også i fra…men kom aldri noe.. Ha en god kveld!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..joda..går godt ant å lage hus over kongen 😉 Ja som sagt, det buldra noe voldsomt, men jeg fikk ikke noe “action” før jeg hadde forlatt Golsfjellet og var på tur i retning Beitostølen.. En god kveld til deg også 🙂

    3. du er no litt unik som ønsker tordenskrall når du er på tur hi hi,jeg er glad du ikke fikk det jeg da,ser ut som du koser deg,og det er lov å være lat innimellom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg