SEIN FROKOST OG LITT UNNSKYLD, DA..

Først av alt..du verden så godt jeg sov i natt. Trur nok hodet var totalt oppfylt av 2 dager med inntrykk..vanvittig koselige inntrykk i går, da..bare se her hvis du gikk glipp av det 🙂

Men..koselig eller ikke, etter at jeg hadde parkert kongen i går kveld og fått i meg et par skiver, flata jeg rett ut og sov som en stein til langt på mårran.

Og nå til unnskyld, delen. Jeg VET at dette med blogging ikke skal – eller trenger – være et pes..men jeg VIL ha det litt sånn. Det vil si, jeg vil – hver dag – stikke innom hver og én av dere jeg følger, og lese og kommentere. Men i går gikk det til svartens! Jeg fikk skumlest det meste gjennom dagen, men skulle SELVFØLGELIG vente med å kommentere til etterpå..og jah..da gikk det som det måtte gå..null respons, haha.

Så igjen UNNSKYLD..fordi jeg vil så gjerne være seriøs midt oppi alt sammen her 🙂

Vel..nok bubbel fra meg nå..på tide å nyte livet, og starter med litt frokost og fin utsikt 🙂

 

 

 

#blogg #hverdagsblogg #lørdag #helg #unnskyld #unnskyldning #frokost #primus #mårrakaffe #natur #friluftsliv #friskluft #tur #utpåtur #solskinnsdag

10 kommentarer
    1. Så deilig å sove lenge og våkne uthvilt! OG du får ta igjen alle innlegg i dag..de går jo ikke fra deg…hihih. Ha en strålende god dag!

    2. God søvn høres deilig ut..jeg sliter litt der.. og bra du nyter den fine dagen ! SÃ¥ du hadde møtt Margrethe, sÃ¥ veldig koselig ut … Jeg leser mye oftere innlegg enn det jeg kommenterer.. har vond nakke sÃ¥ blir det for mye skriving klarer jeg ikke lage noe innlegg selv.. sÃ¥ har full forstÃ¥else om folk ikke kommenterer..men ellers er det hyggelig bÃ¥de Ã¥ fÃ¥ og gi tilbakemeldinger syns jeg :)) Fin dag videre <3

    3. annebe: Ja det var godt å få sove såpass 🙂 Og ja, det var skikkelig kos å treffe henne 🙂 Ikke greit når du sliter med sånt..nei da er det bedre å kun lese og legge ut egene innlegg. Jeg kjenner at det må bli litt sånn av og på for meg..for tida rekker ikke bestandig til.. Takk, og det samme til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg