RØ-FALLENE

..har DU hørt om de? Vel, ikke jeg..men på ferden videre i dag, tok jeg av veien jeg var på, og kjørt mot Trysil. Rett før jeg kom til kommunegrensa, så jeg et severdighets-skilt som fenga meg.


 

Er ikke så glad i sånne skilta steder, for det betyr som regel myyye folk. Men hallooo..selv jeg, min hyper-nevrotiske nordlænning, skjønner at det er begrensa for hvor mye folk som kan ha skvisa seg opp en gammel humpe-vei, midt i uka i mai..så opp dro jeg..oooog aleina var jeg jaggu også 🙂

Var veldig fint der, da.

 

 

 

 


 

 

Og til slutt satt jeg å nøt utsikta litt, før jeg humpa videre 🙂

 

#blogg #turblogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #natur #friluftsliv #friskluft #severdighet #foss #fossefall #røfallene #vått #vakkert

10 kommentarer
    1. Ja der så det flott ut! og skikkelig krefter i den fossen!! Kos deg på tur! Flotte bilder!

    2. Ser ut som fossen tar en high five på ett ene bilde 😀 Stolt av seg selv og styrken sin.
      Kjempefine bilder. Det er noe med kraften i vann, skremmende og fint 🙂
      God tur videre og takk for at jeg/vi får være med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg