SÅNN VAR DET..uke #20

Etter at jeg begynte å blogge for alvor, har jeg oppdaget at det er mange “trender” ute å går. Og nå tenkte jeg å hive meg på en av disse..nemlig å oppsummere ting som har utmerket seg i uka som gikk..og noen linker til innlegg som forklarer litt mer 😉

UKAS HØYDEPUNKT: Det var definitiv mandag, da jeg endelig kunne laste på kongen og sette avgårde på langtur.

UKAS NEDTUR: Å bli stranda hele helga på Hitra. Greit jeg er glad i kompisen min, men det er kjipent å ikke kunne dra når man vil.

UKAS UTFORDRING: ..hehe..uten tvil å få vaska håret på turen 😉

UKAS LUKSUS: Tro det eller ei, men det er eggedeleren min. Vanligvis blir den hjemme, fordi jeg sparer plass der jeg kan..men denne gangen valgte jeg å ta den med..det er unødvendig, ren luksus det 🙂

UKAS MEST UFORUTSETTE: Det tror jeg nok må bli samme som ukas nedtur..for aldri i verden om jeg kunne forutsett at jeg skulle få kjøreforbud på kongen..

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt

6 kommentarer
    1. Ja denne var kort og grei…for mange lager lange innlegg om uken som gikk, og sikkert greit for sin egen del, men for meg som følger dem fast, så blir det litt reprise.. Men denne likte jeg! Ha en god ny dag!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det..er ikke noe glad i de helt laaaange innleggene selv, så målet mitt her, er å gjøre det kjapt og enkelt – men forhåpentligvis såpass interessant for de som ikke følger meg, får lyst til å sjekke ut andre innlegg også 😉 En god, ny dag til deg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg