JAAA..DER GIKK STARTSKUDDET

Jepp..da gikk startskuddet, og jeg er endelig på tur vekk fra Harstad..med langtur i sikte. Aner ikke hvor eller hvor lenge..tar det som det kommer 😉

Det tok litt lengre tid enn planlagt før jeg kom meg hjemmefra, men pyttsan..kom meg til Lødingen og ventet tålmodig på ferga over til Bognes.

Fergekø er en smuuule kjedelig,hehe 😉

Var nå heldigvis ikke mer enn en liten halvtime å vente, og sååå kom dampen..eeeh..ferga.

Så var det overfarten, da..enda mer kjedelig enn køa, spør du meg. Men skal jeg over uten å svømme, må jeg bare være tålmodig her også..så her sitter jeg da, og dingler med beina og bælmer kaffe..og selvfølgelig dytter (u)nødvendige ting i trynet..

Er jaggu ikke mange sjelene som har funnet veien hit, nei..



Turen over tar litt under en time, så jeg tror kanskje jeg skal prøve å få hvilt øynene litt. Sov ikke så veldig mye i natt, så egentlig trur jeg det blir tidlig stopp og kveld på meg..bare jeg kommer meg over på den andre siden, hehe 😉

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #tur #biltur #utpåtur #langtur #bil #fergekø #ferge #kaffe #lefse sjokolade

14 kommentarer

Siste innlegg