SÅ VAR MAN HER IGJEN

 Tja..hva kan man si? I dag har kompisen min bursdag..og alle andre på båten han jobber på, er bort. Siden den ligger inne for reparasjon, trengs det ikke flere…så der sitter han da, aleina. Det vil si, satt..for pokker om man lar bestevennen sin sitte alene på bursdagen sin, hvis man kan gjøre noe med det. Så jeg sa hypp-hypp til kongen, og kursa meg rett tilbake til Hitra og skipsverftet.


 

..og tro meg, det var en som så ut som et vandrende spørsmålstegn, da jeg litt over 12 i natt sendte han en Snap med bildet av båten, og ba han komme ut på dekk, hehe 🙂

Så her sitter jeg da, og koser meg med frokost og mårrakaffe.

Det som ikke er så kos, er at jeg – eller rettere sagt kongen – i følge onkel politi, ikke skal ha lov å kjøre videre. Skjønner dere ble nysgjerrig e nå – og innlegg om saken kommer, bare jeg får sjekka opp fakta litt nærmere. Men det får jeg dessverre ikke gjort før mandag – så stay tuned! 😉

I alle fall så blir det ikke noe tur-blogging på noen dager, da jeg er pokka nødt å la bilen stå..

Men det som ER kos, er at jeg heldigvis var kommet hit før ting skjedde, så jeg kan være sammen med kompisen min..og så er det et nyyydelig vær ute..wihii 🙂


 

 

#blogg #hverdagsblogg # #lørdag #helg #biltur #båt #verft #skipsverft #strandet #frokost #kaffe #mårrakaffe #sol #solskinnsdag #hitra

12 kommentarer
    1. Hanne: Det skal jeg gjøre 🙂 Ordner seg nok etter hvert, men litt kjipt før jeg får ting fiksa..Takk..og en riktig fin dag til deg også 🙂

    2. Gratulerer til kompisen.. og så hyggelig gjort å overraske med besøk :)) Håper det ordner seg med kongen da… God helg videre <3

    3. annebe: Takk-takk..ja er man bestevenn, så er man 😉 Og det ordner seg nok..til slutt 🙂 Ei riktig god helg videre til deg også 🙂

    4. Uffda…blitt stoppet i kontroll da eller? Kjedelig…og håper det ordner seg! Men enda godt du var der du er da..om du kan campe der…Så koslelig at du tenkte på kompisen..det er venn det…hiihih.. Ha en god kveld og gratulerer til kompis med dagen!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Ikke riktig det, nei..de sjekka opp reg.nummeret mitt, og påstår den er begjært avskilta..men det ordner seg, bare helga er over og jeg får ringa litt rundt 😉 Og jada, kan være her om så til båten er ferdig og klar til å gå 🙂 Takker..og en riktig god kveld til deg også 🙂

    6. fruensvilje: Ja det var jo litt kjipt..men det er vel ei mening med det..og regner med ting ordner seg etter helga 🙂 Takker..er jo greit med litt eksta kompis-tid, da :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg