PAKK & STAPP

Fikk uventa “fritt” i dag også. Hadde vært noen timer å jobba sammen med venninna mi – men så fant vi ut i fellesskap at vi skulle gjøre ting på en annen måte.. Det som er saken, er at jeg skulle få en del ting fra henne, som skal kjøres bort på lagring i huset etter mora mi. Og siden jeg skal til mamsen på bursdags-besøk i mårra, passa det jo godt å ta et av mine flyttelass bortover da. Ergo brukte vi litt tid til å få fylt kassen på kongen med det jeg skulle få, og så ga vi oss for dagen, så jeg kunne dra hjem og begynne egen pakking.

Og hjelpes hvor jeg pakka..og stappa..og pakka enda mer….


 

 

Jeg er jo klar over at i den store sammenhengen, er det jo ikke mye..og alt jeg eier og har som skal kjøres til øya når jeg må flytte, går vel i to runder til på kassen..men for meg – som ikke fordrar å være for materialistisk, er det mye. 
Men jeg ble nå ferdig med å pakke og stappe rundt om kring, og avslutta jeg med å få tjora en presenning over hele greia – i tilfelle regn eller snø i løpet av natta.

Og nå som jeg er ferdig med å pakke-pakke-pakke, har jeg ikke så søkke mye annet å gjøre. Kan jo ikke ta bilen ut og kjøre i skauen heller, når den er nedlessa med ting – så i ettermiddag skal jeg faktisk holde den eminente bak-delen min i ro og bare kose meg hjemme. Har selvfølgelig en del sortering av ting & tang som skal gjøres – men det gidder jeg IKKE nå..nå skal jeg sette meg ute i sola og kose, og få i meg litt mat – som jeg helt har glemt av, hehe 😉

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #fritid #lørdag #pakke #flyttelass #mat #ostesmørbrød #melk #kjeks #vår #sol #godværsdag #harstad 

4 kommentarer
    1. Kanskje lurt å ha fylt bilen..så må du slappe av å la kroppen slappe av litt også.. Ha en god kveld ! og du har jammen mye energi!!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..ja du har nok rett i det – kan jo ikke skade å ta det med ro av og til – selv om energien raser rundt i blodomløpet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg