ÅH – HVA NÅ, DA?

Må nå bare le litt, her..snakk om at man er tøvete. Fikk melding i mårrest fra venninna mi, om at vi måtte avlyse jobbinga i dag..noe som selvfølgelig er greit, det. Det betydde da, at jeg plutselig hadde en fridag der jeg ikke hadde lovet meg bort til noen – og jeg ble jaggu sittende å gruble på hva i all verden jeg skulle bruke dagen til, hehe =D
Jeg mener – det er husarbeid nok å ta av, her..klesskap som må taes tak i og få sortert innholdet, med tanke på nærstående flytting..skrivearbeid som burde prioriteres..handling av gave til moren min, som har bursdag kommende søndag..yes, you name it!..nok å velge mellom..

Men nei – ikke svarten! Med DET nydelige været ute, ble grublinga veldig kort – og jeg endte opp i tur-klærne, jeg (noen som ble sjokka? 😉
Og før klokka var 08.30, var jeg og kongen på tur..

 

Hvor vi skal?..et eller annet sted – aner ikke hvor..bare vet at jeg må være tilbake tidsnok for å lage middag til guttungen, som skal på møte klokka 19..så tudde-luuuu =D

 

#blogg #hverdag #hverdagsliv #hverdagsblogg #fridag #tur #utpåtur #biltur #kosetur #kjøre #godværsdag #sologglede #natur 

8 kommentarer
    1. God tur og fremdeles missunlig. Men du jeg hadde en rød konge som jobbverktøy den fraktet meg over 350000 km før rusten overtok. Nå frakter den rundballer på et hestesenter uten plan på og har gjordt det i 6 år nå :))

    2. suttung: Takk for det 🙂 Åh så gøy, da =) Ja det er jo en av de geniale tingene med sånne her biler..man må jo nesten slå de i hjel, før de gir seg <3

    3. Henger etter med lesing av innlegg…så jeg har jo fått med meg hva du har gjort i dag….du går nok aldri tom for ting å gjøre nei..når man elsker naturen..så er den der alltid for deg…

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Hehe..kjenner til den..ikke greit å rekke over alt, når det blir mange innlegg fra hver av de man følger 😉 Men du har så rett..ting å gjøre er det alltids – og da er det godt at naturen er der, så jeg kan rømme bort litt 😉 =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg