HØSTMÅNE

Dagens bilde må jeg innrømme at jeg har litt problemer med å huske hvor det er tatt. Mener bestemt det er fra en tur jeg hadde fra Odda over Haukelifjell, på tur til Østlandet..det eneste jeg vet med sikkerhet, er at jeg lå på biltaket på ei svær utkjøring, i delvis nedoverbakke da jeg fotograferte – til stor morsomhet for et par vogntog, som tuta vilt og uhemma da de dundret forbi, hehe.

#foto #fotografering #fotograf #hobbyfotograf #måne #fullmåne #måneskinn #natur #skog #åser #kveld #høst #høstkveld

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg