100% LYKKE

I dag har jeg hatt en så fantastisk dag, at jeg nesten ikke trur at det er sant.
Den starta litt traurig, for jeg innså at jeg MÅTTE ut å få spadd frem bilen – for nå lå snøen nesten oppe på dørnivå igjen. Heldigvis var det opphold akkurat da, så jeg fikk sopa av den halvmeteren som dekte hele bilen – men gadd faktisk ikke måke meg frem til veien.. har man terrengbil, så har man 😉

Da jeg dro ut, hadde jeg tenkt meg på trening – og mens jeg sysla med det, begynte det så smått å snø igjen..derfor var jeg temmelig overrasket da jeg kom ut etter en god time der – og oppdaga at det hadde kun kommet noen få snøkorn – og himmelen var halvveis blå. Så gjett hvem som var snar om å kjøre på jakt etter sola, hihi..

Og den fant jeg..for første gang i år…trur dåkker ho gamla var happy?

Seeee så vakkert vinterlandskap, da..

Etter at jeg hadde traska litt rundt og studert den i alle mulige vinkler, surra jeg meg en tur ut av byen og fant meg en grei plass å stille meg med bilen, så jeg fikk både fin utsikt..

..og endelig kokt meg en runde med primus-kaffe…oh lykke, si bærre æ.

Så ja – dagen så langt har vært perfekt..helt 100% lykke ❤️

Nå skal jeg fixe meg litt å spise – og sååå blir det å kose seg litt bloggen.. CU 😊

 

14 kommentarer

Siste innlegg