1 – 0 til UFLAKSEN

Etter at jeg fikk problemer med bremsesystemet på bilen i går, varma det godt å se at så utrulig mange hadde trua på meg om at jeg snart ville finn ut av og fikse problemet. Men sannheta er at sjøl finner jeg jo ikke ut av en jævla dritt! Hadde det ikke vært for at jeg har fantastiske folk i livet mitt som rydder opp i bilkaoset mitt til enhver tid, hadde jeg garantert vært fotgjenger for mange år siden. Og de to fantastiske folkan er brorsan og sønnen hans.

Da jeg ble stående i går ringte jeg brorsan for å høre om han trudde det gikk greit å kjøre bilen tilbake..noe han bekrefta at det gjorde, så jeg surra meg avsted i korte intervaller på max 3,5 mil om gangen før jeg kjølte ned skiva igjen. Etter at jeg hadde starta på returen ringte brorsan tilbake og sa at jeg kunne komme dit, så skulle han og nevøen min se på problemet. De tok av og reingjorde stempler, glidebolter og bremseklosser på begge sider for å være på den sikre sida.

Jeg må kjøpe rep-set inkludert nye stempel, men teoretisk sett skulle jeg nå kunne bruke bilen likevel uten problemer..Wohoo!!…

Men det var teoretisk sett ja.. så det wohoo’et ble kortvarig. For dessverre, etter å ha kjørt de milene fra brorsan og hjem til meg, var nå BEGGE skivene så gloheit at jeg ikke klarte å legge fingertuppene på uten å svi meg. Så yeppz, 1 – 0 til uflaksen..

Og tro meg, den som kommer til å finne ut av og eventuelt fikse problemet er definitivt ikke meg!!!!

Ellers må jeg si det var en trivelig kveld sammen med slekta, da. Fikk nemlig servert ribbe-middag…NAM!

Ha en riktig flottersfin mandag alle sammen ❤️

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

10 kommentarer

Siste innlegg