WIIIIIH – DER KOM DEN

God fredag folkens..i dag starter jeg dagen med et lite, lykkelig vræl her. Egentlig var det orginale hylet i går ettermiddag/kveld, men jeg orka bare rett og slett ikke blogge da. Jeg kom meg nemlig endelig til go’venninna mi i går – og tenk, der lå jammen pakken fra Strikkekjerring å venta på meg.

For de som ikke husker det eller har lest om det tidligere, så vant jeg da en av to pakker på en giveaway hun hadde for ei tid tilbake. Har du enda ikke vært innom bloggen hennes, anbefaler jeg den virkelig. Der finner du hverdagslivet små og store hendelser i skjønn forening med det eine strikkeprosjektet flottere enn det andre – og mange, gratis mønster. Bare å klikke på linken over bildet.

Og her er hva som var i min pakke.

Gjett om jeg ble glad, og fargen på Puna-garnet er helt nydelig i virkeligheta. En farge jeg glatt kunne funnet på å plukke ut sjøl. Så nå skal jeg låne med meg strikkepinner hos go’venninna (siden alt mitt står på lager) og se om jeg klarer å trylle frem et eller annet av det fine garnet.

Tusen takk Strikkekjerring ❤️

Men nå er det mårrakaffe og (snart) frokost her. Ha en flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg