VESTBYGD – here we come

På venninneturen som jeg skrev om i går, fant vi da altså ut at vi ville forlenge den flotte dagen med å kjøre en tur til Vestbygd før vi snudde nesa hjemover. Og gjett om vi fikk en herlig tur. Skikkelig roadtrip med mye skravling og latter – og vi ente opp med å kjøre forbi Vestbygd og helt til Øskneshamn som ligger ved veis ende på den ruta.

Blir ikke å kommentere noe særlig på bildene under, da jeg rett og slett ikke har hengt meg opp i stedsnavn..men alle er tatt fra vi svingte av selve hovedveien (E10) Husker faktisk ikke i farta om det står Vestbygd eller Offersøy – eller begge deler på skiltet som markerer nedkjøringa. (heia hauet, si bærre æ🙈) Det ligger i alle fall en campingplass på høyre side for der vi tar av..

Vel – uansett, surrehuet eller ikke – her er de bildene jeg tok – og som slapp gjennom “nåløyet” 😊

Her vet jeg hvor jeg er – kaikanten i Øksneshamn..

….æ meine…øøøøh..som den nordlænningen æ e, lure æ på om det har vært en hællsikkes bryggefest her, hehe.

Dessverre var dagen alt for kort, for selv om vi stoppa både her og der, var det veldig mye langs ruta som kunne trengt en nærmere gransking av argusøyne på størrelse med tinntallerkener ..meeeen, som venninna sa – det får bli en anna tur.. ❤️

 

6 kommentarer

Siste innlegg