VEIT IKKE HVA SOM SKJEDDE

Akkurat nå sitter jeg godt krølla sammen i sofa og bare koper. Veit ikke hva som skjedde, men etter at jeg var ferdig med å steike rundstykkene tidligere i dag, var det akkurat som om lufta gikk ut av meg som en punktert ballong. Energinivået sank brått og brutalt og plutselig kjente jeg meg ekstremt sliten og så trøtt at jeg ønska jeg kunne gjøre som Tornerose og sove i hundre år. Tenk så deilig det måtte være da.

Bildet er lånt fra nettet

Men noen lang tornerosesøvn blir det nok ikke på meg før dagen kommer at jeg skal entre den store søvnen – og da tenker jeg at det er like greit – prins eller ikke – at ingen finner på å vekker meg opp igjen etter x antall år, hehe.
Så jeg får heller nøye meg med å bare ta livet med ro og satse på at nattas søvn blir like god som den jeg hadde i natt som var.

Som sagt så har jeg krølla meg sammen på sofa og tenker at her skal jeg holde meg resten av kvelden. Har en serie på Netflix som jeg ser på – The Blacklist. Den er på 10 sesonger og jeg er midt i sesong 9 nå. Første gangen jeg så den serien var det bare noen få sesonger, derfor begynte jeg helt på nytt for noen måneder siden..men så blei jeg drittlei etter sesong 8, og har hatt meg en pause frem til nå nylig. Så får vi se om jeg klarer å jobbe meg gjennom resten de nærmeste dagene.

Juppsiyeppz, det var grovt fortalt hva som foregår her i kveldinga. Absolutt ingen ting, med andre ord..

Sleit litt med å finne noen fornuftige bilder å legge ved her i dag, så da tok jeg meg en minipause fra skrivinga og fikk skremt skrotten inn på kjøkkenet og laga meg et par nystekte rundstykker med godt pålegg på – og rett i koppen kakao.

Blir sikkert et lite glass vin etterpå – sjøl om jeg tenker at så sliten som jeg føler meg akkurat nå er det vel bare to munnfuller som skal til, så snorker jeg på sofa, haha.

Ha en riktig flottersfin kveld videre da, alle sammen og ta vare på dåkker sjøl no.

Har posta to innlegg tidligere i dag om noen vil ta en titt:

Og sånn endte fredagen
Småsurring i heimen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg