UT? NEI IKKE I DAG..

I dag er den ene av to såkalte “Kom deg ut” – dager i løpet av året – et kjekt påfunn av DNT for å gi enkelte en ekstra boost for å komme seg ut i frisk luft. Jeg så at bl.a medblogger Hverdagsmagi har skrevet litt om akkurat dette, så ta gjerne en titt på innlegget hennes HER. Personlig bryr jeg meg ikke SÅ mye om disse dagene, for jeg føler at jeg får tilstrekkelig med frisk luft året rundt. Men den “Natt i naturen” som er hver høst, liker jeg – når jeg klarer å lure noen til å være med meg og sove ute.

Så i dag – med pissregn og glarholke ble det absolutt ingen annen utgåing på meg enn at jeg stavra meg frem utfor bilen til brorsan og tok et lite øyeblikksbilde mens han fylte drivstoff.

Deretter kjørte vi en lang og koselig tur fra Borkenes via Nupen, Kasfjord og Bergseng og tilbake til han i Kvæfjord.

Nå er det straks middagstid her, så TTFN 😊

6 kommentarer
    1. Så fint at du er med å markedsføre Kom deg ut-dagen og takk for linking 🙂 Fint med bilTUR også da 🙂

    2. Været hos dere er ikke så greit, så da får det heller være en hold-deg-inne-dag! Alle mine dager er jo kom-deg-ut-dager, så….. også idag! Klem <3

    3. Vil bare tipse deg om at det er kommet diktutfordring av medblogger på bloggen. Kanskje du vil dele ett av mandagsdiktene dine?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg