SVIPPTUR TIL KONGSVINGER

I dag var det jo utbetaling av trygda, og det høvde seg sånn at søstersen hadde et ærend til Kongsvinger. Så da heiv jeg meg rundt og ble med henne på en liten kosetur.

Når hun var ferdig med det hun skulle gjøre, tok vi oss en liten tur innom Kongssenteret. Etter at vi hadde surra rundt ei stund og kosa oss med litt vindus-shopping…og oppdaga (til nå) årets kuleste lue..

..tok vi oss råd til et et aldri så lite cafébesøk. Grov ciabatta m/kylling og kaffe.

Det er over en måned siden sist jeg gjorde noe sånt, så det velger jeg å ikke ha dårlig samvittighet for i det hele tatt.

Ha en flottersfin dag videre alle sammen ❤️ nå skal jeg bare kose meg videre og nyte livet litt.

5 kommentarer
    1. Man MÅ unne seg bittelitt en sjelden gang, når man lever på så stramt budsjett som det går an å få til hele måneden igjennom. I morgen er det min tur til å kose meg med med noe ute.
      Håper du har hatt en fin dag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg