SVINGOM PÅ KJØKKENET

Yeppz, i dag har jeg svinga meg litt på kjøkkenet.. bokstavelig talt også, hehe

Jeg hadde jo bestemt meg for å bake et brød..ja ETT brød, fordi jeg spiser stort sett kun knekkebrød for tida, unntatt i helgene – men så har jeg gått og fantasert om nystekt brød med stekt fiskekake og majones i dagevis. Så dermed ble det ett brød som nå står til heving.

Men å bake brød uten å lage klappakaka? Næææh!! Så jeg tok av nok deig til ei kake, stekte den på tørr steikepanne, hadde på smør og brunost, og serverte med nytrukket karve-te. Vanligvis har jeg brukt å plukke karven sjøl, men det har vært nesten umulig å finne planter de siste årene. Derfor har jeg kjøpt en pakke i butikken.

Nom-nom-nom & kooooz si bærre æ!

Det første innlegget mitt i dag, som forteller litt om planene mine i dag, finner du HER

4 kommentarer

Siste innlegg