TUNGRODD – men med PLANENE KLARE

God mårra og god lørdag folkens. Jeg hadde ikke verdens beste natt i natt, for søvnen lekte gjemsel med meg. Men sovna nå til slutt..og var våken et par ganger gjennom natta, før jeg bestemte meg for å kjempe meg ut av sengklærne rundt 8. Og da var det bare på med kaffevannet, ut på badet og deretter på med varme klær før jeg tok koppen med den rykende ferske mårrakaffen med meg ut og satt sikkert en time der og bare kosa meg.

Som overskrifta sier, så var jeg da litt tungrodd i dag – men med masse planer klare. Jeg er nemlig nå midt i et testprosjekt der jeg akter å filme det meste jeg holder på med i dag, for så å redigere det sammen til en video som skal på TikTok i kveld. En sånn “follow my day”. Dette fordi en del av følgerne mine ønsker det. Så på dagsplanen står alt fra brødbaking til hårfarging. Yeppz, detta skal bli spennende, hehe.

Tenkte også at jeg skulle prøve å legge ut flere små innlegg her i løpet av dagen. Dette er mest fordi jeg prøver å teste ut hva som egentlig passer meg best.. et par stykker med lengre tekst og mer innhold – eller søttogførtitusentrehundreogelleve bittesmå.. eller en kombinasjon.

Uansett, ha en riktig flottersfin lørdag alle sammen. Her skal jeg slurpe i meg litt mer av kopp nummer 2 med kaffe og få i meg dagens dose med vitaminer. Og som dere ser har jeg faktisk funnet frem “gammelhunden”.. altså laptop’en. Nå har jeg jo endelig WiFi, så da er det ikke nødvendig å sitte og trykke på den sabla telefonen når jeg blogger fra heimen.

Det forrige innlegget mitt der jeg viste frem det jeg shoppa i går, finner du HER

Og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg