SNART RETUR

God mårra og god lørdag alle sammen. Yeppz, da sitter jeg her med den siste mårrakaffen min hos søstersen for denna gangen.

Det har vært 3 hektiske men fantastisk fine dager her nede sammen med guttungen. Familietur til Hamar på onsdag og til Tusenfryd på torsdag. I går var vi først ved Skasen og kosa oss frem til det begynte å tordne..

..og så avslutta vi med en tur til Svullrya for en kopp kaffe og se på lamaer og alpakkaer.

Og i går kveld dro guttungen og de tre jevngamle søskenbarnene hans til Elverum for å gå på kino, mens jeg og søstersen var hjemme sammen med minien og så på film og spiste popcorn. Utrulig koselig.

Men nå er det som sagt slutt på moroa for denna gangen, og vi er snart klar for returen. Skal IKKE bombardere dere med mini-øyeblikk-innlegg på tur nordover, for jeg skjønner at det kan bli litt for mye av det gode med 6-7 innlegg på en dag, hehe.

Ha i alle fall en riktig flottersfin lørdag alle sammen ❤️ så sees vi.

 

9 kommentarer
    1. Så flotte opplevelser dere har hatt sammen da, veldig fint å høre! Poste gjerne miniøyeblikk fra tilbaketuren også, bare koselig det. Og de av leserne som eventuelt måtte synes det blir for mye, trenger jo ikke å gå inn å lese 🙂 Jeg synes at det er veldig kjekt å følge deg/dere på turer dere tar 🙂 Ha en fin-fin tur tilbake!

      1. Ja det har vært en fantastisk mini-ferie 😊
        Hmm..du har jo rett i at folk trenger ikke å gå inn og lese om de ikke orker for mange innlegg, så kanskje det blir litt miniøyeblikk likevel. Får se ☺️
        Tusen takk for det.

    2. Koselig å ha noen fine dager med familien for både deg og sønnen 🥰 Mange fine minner å ta med seg hjem igjen. Kos dere på turen hjemover, og ha en riktig god lørdag. Klems 🤗

    3. Du må bare bombardere oss med mini-øyeblikk. Giga- øyeblikk også. 😅 Riktig god tur hjem til dere. En glede å følge deg. 🥰

    4. Et hektisk, men innholdsrikt besøk da! Dere har storkosa dere iallfall! Bombarder meg gjerne med småinnlegg – jeg koser meg! God tur hjemover! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg